Google AdWords oglašavanje bez ključnih riječi
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 23/06/2011, 3.5 minuta, 55 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Internet marketing ‘na slijepo’?


Google AdWords oglašivači koji kod nas traže optimizaciju ili savjete vezano uz svoje Google AdWords kampanje, potpuno zanemaruju jednu mogućnost koju Google AdWords sustav pruža – oglašavanje bez određivanja, odnosno zakupa ključnih riječi.

No keywords in this campaign
Google AdWords kampanja bez ključnih riječi

Obično puno znamo o sebi. Znamo podosta i o našim kupcima. Ali najmanje ili skoro ništa ne znamo o onima, koji nisu postali naši kupci, a mogli su to postati. Ta skupina je u svakom obliku poslovanja najbrojnija (osim ako niste monopolista, kao primjerice HEP). U toj skupini se krije najveći potencijal za rast Vašeg posla.

Kako privući one o kojima znamo vrlo malo ili ništa?


Kada niste sigurni ili ne znate koje bi ključne riječi mogle zainteresirati Vaše potencijalne kupce – izostavite ključne riječi potpuno. Google AdWords sustav, koji ima čitav niz alata i pomoćnih modula, zaista nudi puno mogućnosti za istraživanje i temeljitu pripremu internet marketing kampanje. Bez obzira na to, ne može niti jedan sustav, ma kako bio složen i pouzdan, odgovoriti na pitanje iz područja umjetnosti. Oglašavanje je predviđeno za publiku i nikada ne znate kako će ona reagirati. U pravilu saznate stvari tek unazad, kada internet kampanja uspije ili ne uspije. Morate ipak znati nešto – koju poruku želite poslati potencijalnim korisnicima ili klijentima.

Google AdWords kampanja bez ključnih riječi
Google AdWords kampanja bez ključnih riječi

Koje Google AdWords postavke to omogućuju?


Google AdWords sustav ima dvije mreže oglašavanja – oglašavanje u tražilici Google i oglašavanje na tuđim web-stranicama. Vlasnik web-stranice dio svoje web-stranice ustupa za Google oglase uz određenu naknadu. Google AdSense, kako se takav ugovorni odnos naziva, obračunava prema ostvarenoj cijeni klika na oglas dio zarade za vlasnika web-stranice, a dio za Google. Vi se u tom prostoru možete oglašavati putem uključenja display mreže kod postavljanja kampanje.  Ako pri tome odredite da ćete vi definirati na kojim portalima će se prikazati Vaši oglasi, ne morate postavljati ključne riječi.

Kako namjestiti placement
Kako namjestiti placement

Čemu oglašavanje bez ključnih riječi?


Kada nemate podataka o posjetiteljima koji dolaze na neki portal, ako želite provjeriti kako ljudi reagiraju na Vaše oglasne poruke, ako želite provjeriti koje su oglasne poruke posjetiteljima nekog portala najzanimljivije – dobro je ne filtrirati prikazivanje oglasa ključnim riječima. Ako napišete oglase, a ne definirate ključne riječi koje će ograničiti ili forsirati prikazivanje, možete dobiti zlata vrijedne povratne podatke. Slično je napravio profesor ekonomije i prava, Ian Ayres kada je tražio novi naslov za svoju knjigu.


Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.