
Kako ne bi ispalo da je naš posao dosadan jer svaki dan gledamo u hrpu brojki, ključnih riječi i oglasa, donosimo vam nekoliko fraza koje se koriste za pretraživanje na tražilici Google a koje su nas stvarno nasmijale.
Ali prvo malo teorije. U Google Adwords sustavu postoji mogućnost da za sve ili za određenu ključnu riječ pogledate što se zapravo tražilo na tražilici Google. Tako npr. ako postavite ključnu riječ tenisice kao broad match (široki obuhvat) u Search terms izvještaju možete vidjeti koje su sve kombinacije tražene na Googleu u kombinaciji s riječi tenisice:
A sada malo smijeha. Za jednog klijenta smo koristili naziv njegovog branda “Primat” u kampanji kao ključnu riječ. Evo nekoliko smiješnih fraza koje smo vidjeli u Search terms izvještaju:
Danas smo dobili i pobjednika, jer smo u jednoj kampanji oglašavali sefove te postavili ključnu riječ sef na široki obuhvat. U Search terms izvještaju smo naišli na sljedeću frazu korištenu za pretraživanje: