Google Adwords skriveni podaci
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 06/05/2011, 2.3 minuta, 866 pregleda

Vrlo važni podaci koji su ‘skriveni’


Dva izuzetno važna podatka koja Google AdWords sustav nudi ‘sakriveno’ odnosno, morate ih uključiti ukoliko ih želite saznati, su Impression share i Quality Score.
Oba podatka presudno utječu na kvalitetno optimiziranje kampanje i svakom oglašivaču trebaju biti nešto što učestalo pregledava.

Impression share je podatak koji govori o tome koliko ste svojim proračunom ‘uhvatili’ pretraga. Teoretski, gornja je granica 100%. U praksi je 75% već vrlo dobar obuhvat, ali ako upravljate nekom kampanjom pokušajte postići barem 50%.

Što u stvari govori Impression share?


Da ste imali na raspolaganju jako puno novaca, vjerojatno bi svojom kampanjom ‘uhvatili’ 100% pretraga. Dakle svatko tko bi u tražilici Google tražio neki od zakupljenih pojmova (ključnih riječi) vidio bi neki od pripremljenih oglasa. Kako je obično Impression share manji od 100% postoje još dva dopunska podatka kojima možete zaključiti zašto je učestalost pojavljivanja manja od 100%. Ukoliko kliknete u Campaign izborniku na Columns (pa Customize columns), otvorite podatke označene kao Competitive metrics

Google AdWords sustav - gdje se 'krije' Impression share
Google AdWords sustav - gdje se 'krije' Impression share

Lost IS (budget) govori o tome da je glavni razlog smanjenog broja prikazivanja oglasa premali proračun. Povećanjem proračuna, smanjili bi Lost IS (budget) odnosno povećali bi Impression share na veći postotak.

Lost IS (rank) je podatak koji govori o tome koliko ste izgubili mogućih prikaza zbog toga što se oglas nalazio na preniskom mjestu ili je ‘ispao’ iz prostora za prikazivanje oglasa. Taj podatak Vam govori o tome da bi trebali povećati cijenu klika koju ste spremni platiti odnosno povećati CPC bid.

Ukoliko vidite oznaku kod Impr. share Google AdWords kampanja donijeti nove kupce.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU