Google Adwords za kampove
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 30/10/2014, 3.5 minuta, 810 pregleda

Što za kampove znači Google AdWords? Najkraće rečeno biti ili ne biti! Ali treba znati što raditi i kako ulagati. Pomažu tu i dodatni alati.

Google Trends – moj omiljeni Google alat


Gogole Trends je jako dobro koristiti ako pripremate Google AdWords kampanju. Naprosto ste u stanju predvidjeti ponašanje tržišta u vremenu i prostoru. Pisao sam već o tome kako je Gogole alate koristila Turistička zajednica Hong Konga za predviđanje ponašanja turista ili profesor Tobias Preiss za predviđanje cijene dionica (o tome je objavljen i vrlo zgodan članak na vecernji.hr). Ali, iznenadio sam se na skupu KUH (Kamping udruženje Hrvatske) koje je neki dan održano u Starigrad Paklenici koliko malo mi je ruku podignuto iz publike kada sam pitao tko koristi Google Trends, ima li smisla oglašavati kamp u siječnju i da li je bolje oglašavati ‘camping in Kroatien’ ili ‘camping Kroatien’. Na sva ta pitanja Google trends odgovara jednim klikom.

123

Iz Google Trends jasno je vidljivo da je zadnjih 10 godina izražen pik potražnje pojma ‘Kroatien camping’ svake godine u siječnju. Taj pik nije toliko visok kao onaj u sezoni, ali je vrlo izražen. Unatoč tome, mali se broj ruku podignuo na pitanje tko oglašava svoj kamp u siječnju. Ali po licima sam vidio iznenađenje da je razlika u pretraživanju pojmova ‘camping in Kroatien’ i ‘camping Kroatien’ toliko velika.

Google Correlate – moj drugi najdraži Google alat


Pitanje glasi: Postoje li u Njemačkoj regionalne specifičnosti po kojima se razlikuju nijemci kao i mi u Hrvatskoj? Traže li i oni svoje eksere, čavle, brokve; čevlje, žeče, volane, timune, upravljače, govrnale ili kormane?

Ogdovor na to pitanje daje drugi alat koji pokazuje koji su pojmovi u visokoj korelaciji sa željenim pojmom pretraživanja.

 Dijagram korelacije pretraživanja pojmova Campen, Zelten i camping

Google Correlate je nevjerojatno efikasan da nađete sinonime pojmova koji Vas zanimaju jednim klikom.

Ako se podaci koji koreliraju s pojmom camping vrate u Google trends i usporedi regionalna učestalost pojmova ‘camping’, ‘zelten’ i ‘campen’, dobije se vrlo zgodan prikaz regionalnog zanimanja u Njemačkoj:


Gdje u Njemačkoj se traži zelten umjesto camping?

Gdje u Njemačkoj se traži campen umjesto camping?
Gdje u Njemačkoj se traži campen umjesto camping?

Gdje u Njemačkoj se traži camping?
Gdje u Njemačkoj se traži camping?

Nakon ovako detaljnog istraživanja samo još preostaje otići u keyword planner unutar AdWords računa i testirati te riječi u pojedinoj regiji na broj pretraživanja, konkurenciju i vrijeme pretraživanja i naprosto, ne možete pogriještiti u početnom postavljanju kampanje i proračuna:

Regionalna raspodjela proračuna
Regionalna raspodjela proračuna

Ako još uvijek imate bilo kakvih dvojbi, vrlo rado ću pomoći odgovorom na svako pitanje. Kampovi i charter tvrtke imaju vrlo sličan problem.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU