Google Analytics: kako pratiti rezultate po lokalnom vremenu korisnika?
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 19/07/2012, 2.5 minuta, 871 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Analytics

Prvi mini post koji je inicijalno objavljen na Google + no ovdje će biti samo malo više detalja.

Problem postojeće dimenzije Hour u Google Analytics reportu


Sve vrijednosti se pretvaraju automatski u vremensku zonu definiranog profila u Google Analyticsu.

Jednostavno rješenje


Prikupiti informacije o korisniku tj. lokalno vrijeme u kojem je posjetio stranicu.

Kako?


U analytics kod na stranici dodati:


var escapeDate = new Date();
var escapeHour = escapeDate.getHours();
escapeHour = escapeHour.toString();
_gaq.push(['_setCustomVar',2,'Hour',escapeHour,2]);


Ukratko, šaljemo podatak Google Analytics sustavu pomoću Custom varijabli gdje je:

  • 2 – mjesto u Google Analyticsu (moguće je definirati 1-5)
  • ‘Hour’ – Ime varijable
  • escapeHour – vrijednost varijable
  • 2 – nivo / scope varijable (1 – visitor level, 2 – session level, 3 – page level)

Zašto?


Objašnjenje u primjeru:

Mjerenje učinka radijske / TV kampanje u SAD-u za East i West Coast a zanima nas kakav je odaziv bio po lokalnom vremenu ako se radijski / tv clip vrtio 3 puta (12h / 15h / 18h). 

Važno je naglasiti segmentiranje rezultata tj. ukupni učinak kampanje je bio prekrasan no dodatne informacije putem prije spomenute metode nam mogu reći kako je recimo porast posjeta bio 90% za East Coat u 16h a 90% porast posjeta za West Coast u 13h. Kako reagirati na ovakve podatke? – vjerujem vrlo jednostavno:) To je ujedno i odgovor na pitanje zašto – dodatnim segmentiranjem podataka moguće je puno bolje optimizirati kampanje i kvalitetnije mjeriti ulaganja u promociju.

Dodatne informacije

Kako provjeriti valjanost primanja podataka?


Jednostavno pogledajte izvještaj ka što je prikazano na slici (Audience > Custom > Custom Variables) i pogledajte  “Custom Variable (Key 2)”:

Custom Variables report
Custom Variables report - Google Analytics

Custom Variables report - Key 2
Custom Variables report - Key 2

Kako bi provjerili vrijednosti kliknite na Hour i uživajte u rezultatima:

Custom Variables report - Value 02
Custom Variables report - Value 02

Korištenje podataka


Za kvalitetnu primjenu prikupljenih podataka potrebno je staviti stvari u kontekst (vremensku zonu – advanced / custom segments) i definirati cilj praćenja (revenue, conversion rate, goal completions itd. – custom reports). U Custom reportima koristite vrijednost kao u primjeru:

Edit Custom ReportDalje


Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU