Prvi mini post koji je inicijalno objavljen na Google + no ovdje će biti samo malo više detalja.
Problem postojeće dimenzije Hour u Google Analytics reportu
Sve vrijednosti se pretvaraju automatski u vremensku zonu definiranog profila u Google Analyticsu.
Jednostavno rješenje
Prikupiti informacije o korisniku tj. lokalno vrijeme u kojem je posjetio stranicu.
Kako?
U analytics kod na stranici dodati:
var escapeDate = new Date();
var escapeHour = escapeDate.getHours();
escapeHour = escapeHour.toString();
_gaq.push(['_setCustomVar',2,'Hour',escapeHour,2]);
Ukratko, šaljemo podatak Google Analytics sustavu pomoću Custom varijabli gdje je:
- 2 – mjesto u Google Analyticsu (moguće je definirati 1-5)
- ‘Hour’ – Ime varijable
- escapeHour – vrijednost varijable
- 2 – nivo / scope varijable (1 – visitor level, 2 – session level, 3 – page level)
Zašto?
Objašnjenje u primjeru:
Mjerenje učinka radijske / TV kampanje u SAD-u za East i West Coast a zanima nas kakav je odaziv bio po lokalnom vremenu ako se radijski / tv clip vrtio 3 puta (12h / 15h / 18h).
Važno je naglasiti segmentiranje rezultata tj. ukupni učinak kampanje je bio prekrasan no dodatne informacije putem prije spomenute metode nam mogu reći kako je recimo porast posjeta bio 90% za East Coat u 16h a 90% porast posjeta za West Coast u 13h. Kako reagirati na ovakve podatke? – vjerujem vrlo jednostavno:) To je ujedno i odgovor na pitanje zašto – dodatnim segmentiranjem podataka moguće je puno bolje optimizirati kampanje i kvalitetnije mjeriti ulaganja u promociju.
Dodatne informacije
Kako provjeriti valjanost primanja podataka?
Jednostavno pogledajte izvještaj ka što je prikazano na slici (Audience > Custom > Custom Variables) i pogledajte “Custom Variable (Key 2)”:
Custom Variables report - Google Analytics
Custom Variables report - Key 2
Kako bi provjerili vrijednosti kliknite na Hour i uživajte u rezultatima:
Custom Variables report - Value 02
Korištenje podataka
Za kvalitetnu primjenu prikupljenih podataka potrebno je staviti stvari u kontekst (vremensku zonu – advanced / custom segments) i definirati cilj praćenja (revenue, conversion rate, goal completions itd. – custom reports). U Custom reportima koristite vrijednost kao u primjeru: