Google Day @ EFOS Ver. 2.0.: Prvi se pamte, ali nastavci su uvijek bolji
Damir Podhorski
Damir Podhorski, 11/05/2016, 4.7 minuta, 1134 pregleda
Blog kategorije: Blog, Zanimljivosti

Loše vrijeme i obilna kiša nisu utjecali na koncentraciju polaznika, niti predavača na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. U utorak, 10. svibnja održan je drugi po redu Google Day na EFOS-u i još jednom je privukao velik broj zainteresiranih. Drugi po redu ovakav događaj bio je jako dobro popraćen i opravdao je interes svih zainteresiranih.

Rekli bismo: Prvi se pamte, ali nastavci su uvijek bolji.


Krajnji cilj Google Daya populariziranje je potencijala koje nudi ulaganje u internet marketing, kao i mogućnosti zapošljavanja za studente koji ulažu dodatne napore u obrazovanje o primjeni internet marketinga s obzirom na sve veću popularnost primjene istog u svim sferama društva.

Kako je izgledao Google Day na EFOS-u?

Nikola Jelačić

Nikola je na vrlo zanimljiv i interaktivan način pokazao studentima najnovije trendove u ponašanju Internet korisnika. Na vrlo neobičan način pokazao je studentima koliko uređaja danas svaka osoba ima priključeno na Internet. Također je istaknuo važnost planiranja i organiziranja internet marketinških kampanji koje obuhvaćaju više uređaja.

Nikola Jelačić

Miroslav Varga

Neki studenti s kojima smo kasnije razgovarali rekli su da je ovo bilo najbolje Vargino predavanje na kojem su bili. Da je jednostavno rasturio. Miroslav je ponovno pokazao brojne online besplatne alate za istraživanje tržišta koji su temeljni na podacima koje Google ima u svojim bazama podataka. No ono što se posebno svidjelo studentima su osvježeni primjeri u kojima su korišteni pojmovi poput janjetine.

Miroslav Varga

Zorin Radovančević

Nakon kratke pauze na scenu je stupio Zorin Radovančević iz Escapea koji je na jedinstven način studentima prenio važnosti Google Analyticsa. Da, tema Google Analyticsa mnogima je naporna, dosadna i(li) nezanimljiva, ali jednom kada shvatite čari i mogućnosti analitike – ne može vam biti dosadno. I može biti itekako korisno. ”Brojevi u službi marketinga” bila je tema predavanja koje je studentima odgovorilo na brojna pitanja.

Koji su zadatci analitičara? Kako pronaći anomalije u izvještajima? Što je Audience, za što služi Acquisition? Kako analizirati Behavior i kako postići što bolju konverziju? Sve to, i puno više, sažeo je Zorin u svome predavanju.

Zorin Radovančević

Damir Podhorski

Jedna od brojnih stvari na koje smo vrlo ponosni u Escapeu je suradnja s Katedrom za marketing EFOS-a u obliku E-marketing akademije. Zajednička suradnja se očituje u tome da stručnjaci iz Escapea dijele znanje (time ga zapravo množe) studentima koji se zanimaju za ovo područje. Tijekom predavanja pokazuju se osnove alata kojima se služimo prilikom kreiranja kampanja na Googleu uz neke od osnovnih teorija prilikom planiranja i izrade kampanja.

E-marketing akademija naša je platforma za zapošljavanje. Kako? Escape kroz spomenutu akademiju pruža veliku priliku studentima na tri načina:

1. Mogućnost zapošljavanja u Escapeu,
2. Edukacija od strane vrhunskih stručnjaka,
3. Prostor za vlastiti napredak na području internet marketinga.

Kroz moje kratko predavanje odlučio sam se za samo jedan slajd: ”I want You”. Vjerujem da je upućena poruka bila dovoljno jasna svim zainteresiranima.

GOMC

Na kraju Google Daya došle su i mlade snage Escapea, bivši studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Bivši studenti danas su djelatnici Escapea. Ines Strmotić, Filip Grgurić i Krešimir Repušić sudionici su i hrvatski pobjednici na studentskom natjecanju Google Online Marketing Challengeu 2015. godine.

Članovi najbolje rangiranog tima u Hrvatskoj objasnili su studentima kako preko GOMC-a doći do posla u agenciji. Iznijeli su svoje iskustvo, odgovarali na brojna pitanja te pozvali ostale studente da prihvate izazov GOMC-a.

Ines, Krešimir i Filip (Google day)

Sve u svemu, još jedan uspješan Google Day na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.

Publika Google day

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU