Google Tag Manager
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 03/10/2012, 1.8 minuta, 83 pregleda

Google uistinu ne miruje – opet nešto novo i korisno.

“Novi” projekt (bio je dosta dugo u beti) – Google Tag Manager nudi vrlo lijepe stvari koje pomažu:

Developer dijelu posla – odsad se stavlja samo jedan “invocation code” za skoro sve vanjske servise tako da ne treba zvati programere za svaku sitnicu (recimo najčešće su izmjene analytics koda ili ugradnja conversion tracking-a za AdWords).

Marketing  dijelu posla – na jednom mjestu možemo upravljati velikim brojem marketing alata bez izravnog uplitanja u kod.

Kako stvar funkcionira:

  1. Koristeći postojeći Google Account autorizirajte se na adresi www.google.com/tagmanager/
  2. Pogledajte upute u video clip-u u nastavku (kako kreirati projekt i objaviti ga)

Ovo su samo neki od alata koje možete postaviti unutar Google Tag Manager-a:

  • AdWords Conversion Tracking
  • DoubleClick Floodlight Counter
  • DoubleClick Floodlight Sales
  • Google Analytics
  • GDN Remarketing
  • Custom Image Tags
  • Custom HTML Tags

Ova usluga će se i dalje razvijati i uključiti će puno više mogućnosti za lakše upravljanje analitikom – više dodatnih podržanih alata. Limiti naravno postoje no i ovaj set mogućnosti je izvrstan jer nam omogućava kontrolu nad sadržajem – event based, URL based, site based pravila i sl.

Korisni linkovi

Ugodno praćenje korisnika želi Vam Escape!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Iza svakog ekrana je čovjek.