Kako ste već mogli primijetiti, barem vas 150 koji su u trenutku pisanja ovog teksta prijavljeni na konferenciju, HitIt.Digital se ponavlja već treću godinu. S obzirom na to da se na svakoj konferenciji traži stolica više, stoji u zadnjem redu ili sjedi po prozorima odlučili smo povećati kapacitet konferencijske dvorane i konferenciju premjestiti u Kraš Auditorium, u dvoranu maksimalnog kapaciteta 370 ljudi tako da se slobodno prijavite i budite sigurni da nećete morati sjediti na prozoru ili stajati u zadnjem redu.
Šalu na stranu, opet smo smislili super zanimljiva i prije svega korisna predavanja. Kao i na našem blogu tako i na našoj konferenciji cilj nam je pokazati što se novo događa u Google AdWordsu i Google Analyticsu. I opet dovodimo predavača iz Google-a. Ovaj puta osobu koja radi na mjestu Audience Product Specialist – Alessiu Scarpellini koja će u svom predavanju govoriti o rješenjima Google Audience koja vam mogu pomoći da se u vašim kampanja povežete s potencijalnim kupcima na pravom mjestu, u pravo vrijeme i s pravom porukom. Zvuči zanimljivo, zar ne?
Nakon što Alessia završi sa svojim uvodnim predavanjem na pozornici će se redom pojavljivati domaće snage naše tvrtke. Davorin Černoga će govoriti o budućnosti digitalnih agencija s obzirom na rastući trend automatizacije digitalnih marketinških kampanja kroz mašinsko učenje i umjetnu inteligenciju. O gorućem problemu digitalnih marketinških kampanja govorit će Ines Srb čija će tema biti offline konverzije i mogu li se izmjeriti pomoću Google Analyticsa. Nešto malo drugačiju primjenu Google Analytics pokazat će Igor Jurić na primjeru custom dimenzija i metrika te kako pomoću njih razumjeti interakciju posjetitelja s web stranicom. Naš Google Analytics Guru Zorin Radovančević i ovaj puta će održati ne samo zanimljivo već i poučno predavanje na temu remarketinga te različitim strategijama kroz Analytics, AdWords i CRM.
Naravno, kao i uvijek šećer ćemo ostaviti za kraj pa će konferenciju svojim predavanjem zatvoriti nadaleko poznati Miroslav Varga koji svoje predavanje priprema od zadnje HitIt konferencije, s obzirom na to da teme svojih predavanja uvijek prvo testira. Kao i na prethodnim konferencijama tako ćemo i na ovoj prezentirati svoj Case study. Ovoga puta u suradnji sa Slovenskom turističkom zajednicom za koju smo implementirali Google Analytics 360. Alenka Pahor-Žvanut i Zorin Radovančević će vam pokazati primjer Google Analytics 360 u destinacijskom marketingu s naglaskom na segmentaciju, reporting i aktivaciju podataka.
Ponovno je HitIt.Digital humanitarnog karaktera a suradnju smo nastavili s udrugom Crveni nosovi – klaunovidoktori te se sve kotizaicije uplaćuju izravno na račun udruge.
Za sve informacije i prijave na konferenciju kliknite na www.hitit.digital.