I Bauhaus je na TikTok-u
Matea Kurtović
Matea Kurtović, 05/06/2023, 6.9 minuta, 856 pregleda
Blog kategorije: Blog, Social Media Marketing

TikTok i na našim prostorima postaje sve popularnija platforma u business svijetu, a tvrtke ju koristi za komunikaciju sa svojom publikom, kupcima, klijentima te za plasiranje marketinških kampanja i širenje brand awarenessa.

TikTok je definitivno promijenio način konzumiranja sadržaja gdje korisnik više ne želi biti izložen klasičnim oglasima, perfektnim i profesionalnim fotografijama proizvoda omiljenog brenda i čitati suhoparne copyje hvalisavog narativa (čast iznimkama s ponekom vanserijskom pošalicom) jer takav sadržaj korisniku ne daje dodanu vrijednost. 

Korisnik na TikToku želi vidjeti nešto što do sada na Facebooku, Instagramu ili Youtubeu nije naviknuo gledati.

S obzirom na to da je entertainment kategorija najpopularnija na TikToku, evidentno je kakvu vrstu sadržaja 3 milijarde korisnika svakodnevno pregledava i želi nastaviti u tom smjeru te i od vas očekuje da mu takav sadržaj plasirate.

Na TikToku nećemo raditi tako da snimamo hvalospjeve o brendu, nego ćemo se nekada i našalit na svoj račun, potencijalno i istaknuti svoju slabost, jer na TikToku to dobro prolazi.

Ako želite na TikToku predstaviti proizvod, npr. šampon protiv peruti, evo primjera:

Narativ koji na TikToku ne prolazi:

Tvoj saveznik u borbi protiv peruti!

Narativ koji na TikToku prolazi:

Ovaj šampon nekome pomogne, a nekome ne. Košta samo 3 eura pa nećeš puno izgubiti ako probaš. 

Nećemo od korisnika tražiti da ispuni nerealne zahtjeve kako bi sudjelovao u nagradnom darivanju, nego ćemo ga tražiti npr. da reposta video darivanja čime automatski sudjeluje u njemu - vrlo jednostavno, tražimo ga jedan klik bez da ikoga “udavimo” s bespotrebnim uvjetima koje je potrebno zadovoljiti za sudjelovanje.

Narativ koji na TikToku ne prolazi:

Kako bi osvojio ovaj paketić žvakaćih guma trebaš samo u komentaru napisati zašto su ove žvakaće tako posebne za tebe i zašto ih obožavaš, označiš 5 osoba koje isto tako vole ove žvakaće, zapratiš nas, sheras ovaj post sa svojim prijateljima, objaviš ovo darivanje na story, lajkaš post i jednog najkretivnijeg ćemo nagradit s paketićem ovih žvakaćih.

Narativ koji na TikToku prolazi:

Prvih 100 koji repostaju ovaj video osvaja paketić žvakaćih. Ajmo brzoo, ako bude puno repostova možda se ovi naši nadređeni smiluju pa podijelimo još.

Naravno ne morate nužno nešto dijeliti da bi vas korisnici zapratili jer se ovdje trenutno do followera dolazi puno lakše i brže nego na bilo kojoj drugoj društvenoj mreži, a ovdje pročitajte savjete kako: https://www.escapestudio.hr/hr/blog/kako-zabljesnuti-na-tiktoku/

Nećemo snimati reklame s budgetom od nekoliko desetaka tisuća eura, već ćemo snimiti “niskobudžetnu” reklamu koja će uglavnom izazvati puno jaču emociju nego prosječna hrvatska TV reklama.

S početkom 2023. godine odlučili smo oduševiti publiku na TikToku još jednog brenda, vodećeg specijalizanta za prodaju alata za radionicu, kuću i vrt, a radi se o dragom nam klijentu @bauhaus.hrvatska.

A znate li kako izgleda snimanje te jedne “niskobudžetne” reklame za TikTok? E pa izgleda ovako: 

Prosječan radni dan na setu marketing ekipe, zadužene za kreiranje sadržaja na TikToku sastoji se od:

  • scenarija
  • ljudi (glumaca i statista amatera)
  • opreme za snimanje
  • rekvizita potrebnih na setu
  • jednog kombija u koji stane 8 ljudi, ali uglavnom je potrebno i manje ljudi za snimanje prosječnog TikTok videa
  • lokacija na kojoj se snima

i spremni smo za snimanje, a evo i načelnog hodograma aktivnosti tijekom jednog terenskog dana za klijenta Bauhaus Hrvatska.

Pokret je iz Osijeka uglavnom u jutarnjim satima kada se ekipa okupi u uredu te se kombijem do čepa napunjenim ljudima, opremom, rekvizitima i u 100% slučajeva - dobrom atmosferom, upućuju prema Zagrebu.

Kada stignu u poslovnicu, koja ujedno predstavlja i njihov set, dočeka ih ekipa iz prodaje koja nerijetko utjelovljava i protagoniste TikTok uradaka.

Zatim slijedi podjela u timove i najčešće se ekipa pogubi po odjelima centra, odjelima koji su im najatraktivniji za određeni scenarij ili samo tragaju za određenim proizvodima potrebnim za snimanje pa to zna poprilično potrajati.


Usput sretnu i celebrityje koji su došli u miru obaviti shopping, ali s obzirom na to da je naša TikTok ekipa uvijek spremna za ćaskanje i dobar kadar, teško da prođu nezamijećeno.


Neke scenarije moguće je uspješno snimiti iz prvog pokušaja, ali najčešće ne. Ponavlja se onoliko puta dokle god nitko od ekipe sa seta nema zamjerku na to kako je video ispao, kakva je čija frizura na videu, jel’ rasvjeta dovoljno dobra i jesu li pokreti, tj. gluma dovoljno prirodni i opušteni.

Nakon snimljenog prvog seta videa, slijedi ručak te povratak na set gdje se iskorištavaju zadnji trzaji snage na “daskama koje život znače”.

Osim gore nabrojanih resursa, za ovakav pothvat potrebno je nešto puno, puno važnije - klijent spreman na dobru ideju te malo hrabrosti da prvi napravi nešto izvan okvira uobičajenog. Sva sreća i u Hrvatskoj se itekako mogu pronaći takvi klijenti, a s ponosom navodimo neke od naših:

Taxi Cammeo
Chupa Chups
eKupi
Bobi
Keindl Sport

Hvala vam što nas unazad par godina vjerno trpite, a ako i vi želite imati cool, otkačen, edukativan i potpuno drugačiji pristup publici i nastup na društvenim mrežama, javite se našem TikTok timu i pometite konkurenciju.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU