Internet marketing neprijatelj
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 24/03/2012, 5.3 minuta, 75 pregleda
Blog kategorije: Blog, Internet marketing

Neznanje!


Neznanje je zaista najveći neprijatelj koji Vas može koštati puno živaca i novaca u internet marketingu.  Tako je i s ostalim područjima. Primjerice dok nisam razgovarao s kolegom  (Hvala Bil!) koji radi u banci na procjeni kreditnih sposobnosti i pročitao nakon toga kako banke procjenjuju nečiju kreditnu sposobnost, ponašao sam se suprotno svim elementima procjene kvalitetne kreditne sposobnosti.

Što je creditscore i kako se računa
Što je creditscore i kako se računa

Mislio sam da je bolje:

  • plaćati gotovinom nego kreditom (ispravno je suprotno jer je teško pratiti Vaše tijekove novca ako plaćate gotovinom i nemate kreditnu povijest),
  • imati mali limit na kartici i koristiti ga do kraja (time rušite stupanj zaduženosti pa povećajte limit, ali ga koristite do 30%),
  • imati samo jednu ili nijednu kreditnu karticu (2-3 redovno plaćane kartice su bolje nego nijedna ili samo jedna),
  • zatvarati stare račune koji su neaktivni (što više računa imate po kojima poslujete, a niste na njima dužni, bolje po Vas),
  • ne imati hipoteke ili kredit za auto (krediti koji su dugoročni i redovito servisirani vrijede više nego ne imati kredit)
  • plaćanje računa prema dinamici dospijeća (obično bih platio male iznose odjednom, jer mi se nije dalo svaki puta posebno plaćati npr. RTV pretplatu)

Naravno, svaka banka modificira kalkulator kreditne sposobnosti prema svojim ciljanim klijentima, ali ključne elemente procjene kreditne sposobnosti sam uništio, misleći da radim suprotno.

Kakve veze imaju banke s Internet marketingom?


Kod nas, u pravilu, banke nemaju veze s internet marketingom i tome sam već pisao. Ali slično kako sam pogriješio u svojoj procjeni kako me banke vide (za sada smo banke i ja 1:1), tako često susrećem kampanje koje oglašivači rade krivo.

Ciljana poruka je vrlo važno kod oglašavanja
Ciljana poruka je vrlo važna kod oglašavanja – 300% bolji rezultati u ovom primjeru

U AdWords kampanji oglašivači najčešće:

 Koji uređaji se koriste za pristup internetu
Koji uređaji se koriste za pristup internetu

Također je česti problem što pošiljatelji e-maila ne znaju da preko 80% korisnika smartphone uređaja prvo na njemu čita e-poštu. Već tada obrišu mail ako nije prilagođen za taj uređaj ili je opterećen velikim slikama koje ‘troše’ promet. Pogotovo ako se radi o prvom kontaktu. Svakako se pripremite za mobilnu eru i prilagođenim dizjanom za mobilne uređaje.

Kako stoje stvari s marketingom na društvenim mrežama?


Slično kao i kod internetske promocije u tražilicama ili display mrežama, oglašivači često rade greške i u korištenju društvenih mreža. Društvene mreže su prvenstveno odnosi među ljudima. To tvrtke često gube iz vida ne dozvoljavajući zaposlenici da imenom i prezimenom komuniciraju. Ali možda najveća greška koju tvrtke rade je da se boje ili čak brišu loše komentare. Važno je znati da loši komentari zapravo pospješuju prodaju! Nemojte ih se bojati.

Loši komentari mogu pospješiti prodaju
Loši komentari mogu pospješiti prodaju

Kako sam u užasnoj gužvi ovaj je članak nešto duži jer time plaćam prošlotjedni dug kao i to što neću stići napisati članak sljedeći tjedan jer putujem u Moskvu. Ali to ne znači da ne bi trebali kliknuti ovdje da mi popravite Bounce rate. Hvala!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Idemo u projekt skupa!