Internet marketing u mixu
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 22/11/2011, 3.4 minuta, 49 pregleda
Blog kategorije: Blog, Internet marketing

Planirajte internet marketing u svom marketing mixu


Ako Vaše poslovanje nije u području monopola ili mega snažnih brendova kao Nike, Pepsi, ili BMW, izuzetno je podložno tržišnim kretanjima i opstanak je neizvjestan (što ne znači da za jake brendove isto nije stvar neizvjesna).  Za opstanak na tržištu nije dovoljno imati kvalitetan proizvod uz prihvatljivu cijenu i prihvatljivi rok isporuke. Morate razmišljati o tome kako oglasiti svoj proizvod ili uslugu.

Kokodačite o svom proizvodu


Uzmite primjerice kokoš. Kada snese jaje, kokodače da cijelo susjedstvo zna da ima novi proizvod na tržištu. Patke to ne rade i samim tim, pačja jaja nikada nisu dostigla traženost kao kokošja, iako po referencama odgovaraju potencijalnom potrošaču.
Internet marketing je u snažnom porastu

Danas je u svijetu, ali i u Hrvatskoj vidljiv snažan trend uzleta oglašavanja na internetu. Taj uzlet nije nimalo zanemariv i ove godine se procjenjuje na preko 42mlrdU$.

Ulaganja u Internet marketing po kvartalima u zadnjih deset godina
Ulaganja u internet marketing po kvartalima u zadnjih deset godina

Hrvatska prati trendove


Ulaganja u Internet marketing 2009/2010 u Hrvatskoj i Europi
Ulaganja u internet marketing 2009/2010 u Hrvatskoj i Europi prema istraživanju Netokracije i IAB-a Hrvatska

Prema istraživanju IAB-a i Netokracije iz lipnja ove godine i u Hrvatskoj se primjećuje snažan rast ulaganja u internet oglašavanje. Hrvatska zauzima vrlo dobro mjesto usporedi li se sa zemljama u okruženju pa čak i u usporedbi sa europskim državama. Velikim dijelom to možemo zahvaliti turizmu koji je snažno ovisan o internetu, a time i internetskom oglašavanju.

Procjene su da će u svijetu do 2016. godine ulaganja u internetski marketing premašiti današnja ulaganja u TV oglašavanje. Iz tog istraživanja odabrao sam ovaj citat:

“By 2016, advertisers will spend $77 billion on interactive marketing – as much as they do on television today.” That means in just five short years interactive marketing—including “search marketing, display advertising, email marketing, mobile marketing, and social media”—will be as big of an industry as television marketing is today. This represents a massive shift in marketing mentality from one-way marketing message promotion to interactive marketing communication.
Internet oglašavanje mora imati mjesto u marketing mixu

Nemojte izostaviti internetski marketing u planiranju svojih proračuna za slijedeću godinu. Primjer tvrtke PC City pokazuje da se s istim proračunom za oglašavanje, alokacijom ulaganja u internet može povećati prodaja i ostvariti bolji poslovni rezultat za barem 6%.

Molim Vas i da pročitate naš ranije objavljeni članak jer mi se čini da su Ljubo Jurčić i Dragutin Lesar upravo koristili upute iz njega kada su pokrenuli svoje kampanje:
https://www.escapestudio.hr/hr/blog/internet-marketing-plan-izbori-saborski-zastupnik-pomocu-interneta/

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!