Internet marketing u osiguranju
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 05/12/2011, 1.6 minuta, 77 pregleda
Blog kategorije: Blog, Internet marketing

Osiguravatelji su otkrili internet marketing

Nedavno sam u članku o internet marketingu bankarskog sektora naveo kako su banke i osiguravajuća društva najkonzervativniji u pristupu internetskom oglašavanju. Ako ni po čemu drugome, vidljivo je to po tome koliku pažnju posvećuju mjerenju povratnih podataka odnosno kako su neispravno ugradili sustav mjerenja povratnih podataka (poglavito se to odnosilo na Google Analytics).


Međutim, korištenjem viralnih marketing tehnika, poglavito uporabom Youtube+Facebook kanala, neka osiguravajuća društva zaista su postigla nevjerojatne odazive.

Može li leptir srušiti krov?

Primjerice, viralni uradak koji je financiralo više osiguravajućih društava. Za vrijeme krize naglo je opao broj osiguranika koji su produžavali svoje police osiguranja nekretnina (kuća) i pokretnina (poglavito čamaca i brodica). Potknuti im trendom, osiguravajuća društva su htjela pokazati za i običan leptir može izazvati katastrofalne posljedice:

Kako potaknuti na profesionalno osiguranje?

Kako se kriza produbljavala, primjetili su i drastičan pad osiguranja od nezgoda na poslu. Ovaj uradak trebao je preokrenuti trendove:

Kako minimalnim proračunom postići veliki odaziv

Meni je ipak najdraža gerila marketing kampanja koja je u kombinaciji s viralnim marketingom imala sjajne rezultate. Cijela studija slučaja opisana je u video materijalu i vrijedi ga pogledati:

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!