Internet marketing zanimljivosti
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 18/10/2011, 2.2 minuta, 54 pregleda

Kako smo se prilagodili novom vremenu

Nekoliko zanimljivih fenomena se dogodilo u zadnje vrijeme. Promijenili smo se i prilagodili novim okolnostima koje nam je omogućio internet.

Prilikom donošenja odluke o nabavi ili sklapanju posla u B2B (poslovnom) sektoru, donositelji odluka se oslanjaju na razne izvore informacija. U pravilu koriste informacije prikupljene:

  • 11% s TV oglasa
  • 31% izravnim porukama u sandučiću
  • 33% preporukama konzultanata
  • 37% iz stručnih časopisa ili kataloga
  • 39% sa sajmova i izložbi
  • 41% iz strukovnih udruga
  • 71% s interneta

(Anketa je omogućila ispitanicima da odaberu više točnih odgovora ukoliko su se odnosili na njih)

Ono što je zanimljivo je struktura korištenja izvora onih 71% korisnika koji su se informirali s interneta. Koristili su internet na način da su prikupljali informacije:

  • 42% s web sjedišta strukovnih ili profesionalnih udruga
  • 45% pregledavajući online preporuke, testove ili stručne procjene
  • 51% web sjedišta ponuđača
  • 73% tražilice

Zanimljivo je i da poslovni korisnici pamte oglasne poruke bolje nego ‘obični’ korisnici. Vjerojatno su snažnije poslovno fokusirani. Istraživanja pokazuju da pamte poruke:

  • 16% ukoliko je oglasna poruka s TV
  • 34% ukoliko je oglasna poruka s tiskanih medija
  • 57% ukoliko je oglasna poruka na internetu

Svaka četvrta odluka se donosi pomoći ‘pametnih’ telefona, a Youtube je postao mjesto gdje se oglašavaju i očekuju informacije o brendovima.

Poslovni  korisnici više vjeruju internetu (68%) nego kolegama ili suradnicima (59%). I naravno, svaki treći posjećuje profile na društvenim mrežama kako bi što više saznao o svom potencijalnom poslovnom partneru.

Odakle ovi podaci? Redovito pratim istraživanja koja Gooogle objavljuje na svom Youtube kanalu GoogleBusiness Channel. Sigurno ćete i Vi naći nešto zanimljivo:

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.