Kako samostalno postati stručnjak u AdWordsima?
Ana Bošković
Ana Bošković, 14/03/2017, 4.5 minuta, 14116 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Academy for ads

Pitate se da li je moguće postati AdWords stručnjak bez edukacija i tečajeva? Da, moguće je – ali to ovisi o vama i vašoj predanosti ostvarenju toga cilja.

Ako se odlučite na učenje AdWordsa morate biti svjesni činjenice da učenju nema kraja – da, dobro ste pročitali. Mnogima učenje AdWordsa nije privlačno posebno zato što se pravila, opcije i metrike neprestano mijenjaju i potrebno je cijelo vrijeme biti u toku kako bi kampanje koje vodite iskoristile što više mogućnosti koje AdWords pruža, tj. davale što bolje rezultate.

Google AdWords kampanja graf

Velika prednost učenja AdWordsa je ta da su svi materijali dostupni na netu. U nastavku se nalazi dio korisnih izvora i materijala:

  1. Google Partners – Prijavom u Partners sustav imat ćete pristup materijalima za učenje. ‘Gradivo’ je podijeljeno na 6 poglavlja – osnove oglašavanja (Fundamentals) i lekcije prema tipu kampanje (Search, Display, Video, Shopping i Mobile). Kada prođete kroz sve materijale ispitom možete provjeriti svoje znanje i dobiti certifikat (certifikati traju 12 mjeseci što dodatno potvrđuje brzinu promjena u ovom području). Lekcije i ispiti su dostupni i na hrvatskom jeziku.
  2. AdWords Help – Mjesto na kojem možete pronaći upute za postavljanje kampanje, kreiranje oglasa, mjerenja rezultata i sl. Za lakše i brže razumijevanje dobro dođu kratki informativni video zapisi u kojima su na slikoviti način opisane lekcije. Osim toga, Help nudi i mogućnost ‘Show me how’ koji kroz kratki tutorial pokazuje korake kako doći do određenog podatka ili postaviti određeno ciljanje. AdWords Help je dostupan i na hrvatskom jeziku.
  3. Academy for Ads – Još jedna Google-ova platforma koja nudi kratka interaktivna predavanja o sustavima oglašavanja (AdWords, Ad Exchange, DoubleClick, Programmatic Buying) prilagođena za sve uređaje. Na kraju predavanja kroz test možete utvrditi koliko ste sadržaj dobro shvatili, a svakim položenim testom dobijete bedž koji se prikaže na Vašoj stranici profila. Svaka izmjena u svijetu oglašavanja se prati kroz nova predavanja.
  4. AdWords Community – Forum na kojemu korisnici razmjenjuju znanje i iskustva s AdWordsom i postavljaju pitanja u vezi stvari koje ih trenutno muče.
  5. Blogovi – Kako ovo područje sve više raste postoji veliki broj portala i blogova na kojima možete saznati više-manje sve što vas zanima. Na blogovima možete vidjeti najave novih mogućnosti i opcija i veliki broj savjeta za kreiranje i vođenje kampanje. Osim Escape-ovog bloga smiley predlažem i sljedeće – WordStream, PPC Hero, Search Engine Land, Cardinal Path, LunaMetrics i Optimize Smart.

Možda ćete imati osjećaj da ste sve savladali nakon što prođete kroz sve nabrojane izvore i položite certifikate ali to baš i nije točno. Imat ćete određeno znanje o tome kako kreirati kampanju, testirati oglase, ciljati korisnike, ali cijeli proces ćete bolje razumjeti kroz vođenje AdWords kampanje – jer kao i u ostalim područjima teorija i praksa se moraju nadopunjavati.

Ako imate mogućnost, pronađite klijenta kojem bi besplatno vodili kampanju dok učite. Ako se prijavite u Google Partners imate mogućnost dodavanja vaučera u vrijednosti 400kn u računa klijenta (vaučer se ne može dodati u račun klijenta koji se oglašavao u zadnjih 6 mjeseci). Na taj način bi klijent imao besplatno vođenje, a vi priliku za prikupljanje znanja i iskustva – što bi bila win-win situacija.

Nađite svoju strategiju učenja i rasturite. Sretno! smiley

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU