Kakva nam je bila 2015. godina
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 28/12/2015, 5.2 minuta, 68 pregleda
Blog kategorije: Blog, Zanimljivosti

Ovaj post je drugačiji. Napisali su ga svi Escape-ovci, svatko iz svog kuta gledanja.

Ovu godinu ću pamtiti prvenstveno po stručnom osposobljavanju u tvrtki Escape, kao i upoznavanju AdWords svijeta. Cijeli proces učenja je bio puno lakši i zanimljiviji sa kolegama uz koje se svaki zadatak može riješiti. Također smo imali priliku sudjelovati na tečaju komunikacijskih vještina u organizaciji Londonske škole za odnose s javnošću, gdje smo slušali veliki broj zanimljivih predavanja i upoznali ljude raznih zanimanja i iskustava.

2015 godina je bila godina velikih promjena – osim velikih promjena vezanih za Internet oglašavanje bilo je i velikih promjena unutar Escape-a. Ipak, gledajući unazad godinu na isteku cijelo vrijeme mi se pojavljuje jedan snažan osjećaj – osjećaj ponosa. I to zbog dva razloga. Prvi je razlog što je uspješno završila prva generacija PPC akademije gdje sam upoznao dosta zanimljivih osoba, a i nadam se da sam ih uspješno naučio nekim stvarima.

Drugi razlog je što je tijekom ove godine u Escape došlo dosta novih kolegica i kolega. Svi su oni u neku ruku bili početnici te ih je trebalo podučiti nekim stvarima, od osnovnih pojmova i vještina do određenih „poslovnih“ vještina. Danas, kao voditelj tima tih mladih ljudi, mogu reći da sam ponosan na njih jer svakodnevno vidim kako uspješno primjenjuju nova znanja. Željno očekujem 2016 godinu u nadi da ću nastaviti vidjeti njihov rast kako na poslovnom tako i na osobnom planu.

Ovu godinu ću pamtiti po Google Agency Day-u za koji se održao u lipnju u Pragu, gdje smo sudjelovali kao jedna od Google Partners tvrtki. Dobili smo uvid u nove tehnologije i prakse koje nas čekaju u PPC industriji, te smo imali priliku razmijeniti iskustva s drugim agencijama iz Europe i svijeta, poglavito s ekipom iz Cardinal path agencije.

Igor Jurić na CEE Google day - Prague 2015

Ovu godinu ću pamtiti po mnoštvu zanimljivih klijenata, od kojih bi izdvojila jednog klijenta koji je sam oglašavao smještajne kapacitete svojih turističkih objekata kod kojeg smo dobili zadatak poboljšati postojeću kampanju. Nakon određenog vremena optimizacije kampanja zabilježeno je poboljšanje CTR-a od 511%, bolja prosječna pozicija od 42% te povećanje prihoda od 90%.

Ovu godinu ću pamtiti po početku svog stručnog osposobljavanja u Escape-u.

Osim velikog napretka stjecanju znanja i u razvijanju svojih vještina, najviše ću zapamtiti odlične međuljudske odnose u firmi, koji su me se najviše dojmili. Svi su uvijek spremni pomoći, s puno optimizma i humora, što mi je dodatna motivacija za daljnji napredak u poslu.

Ovu ću godinu pamtiti po tome što sam postao jedan od šest Google Analytics Top contributor-a na Svijetu i što smo uspjeli zadovoljiti iznimno stroge uvjete za dobivanje najsloženijeg certifikata kojeg Google trenutno ima – GTM certifikat.

Google Tag manager badge za certificirane agencije

2015. godinu ću pamtiti po uspješnom plasiranju na GOMC – Google Online Marketing Challenge natjecanju. Krešimir Repušić, Filip Grgurić i ja smo proglašeni najbolje plasiranim hrvatskim timom na svijetu, što je otvorilo mnoga vrata za cijeli tim:

Najbolji hrvatski GOMC team na Svijetu u 2015.

Meni će 2015. godina ostati u pamćenju jer smo uspješno osmislili, održali i završili edukaciju prve generacije na našoj PPC Akademiji.

Upoznao sam iznimne ljude i nadam se da smo uspjeli u naumu da od njih napravimo izvrsne AdWords stručnjake. Možda je najbolja evaluacija to, što je tri polaznika odlučilo promijeniti svoje karijere i posvetiti će se isključivo Google AdWords-u. Bravo za polaznike smiley

Uspješno je završila prva generacija PPC akademiju

Martina Vrkić

Londonska škola za odnose s javnošću u Hrvatskoj pod okriljem Escape-a u ovoj godini dosegla je rast od 300%. U proteklih 16 godina prosječan broj polaznika bio je 25, a na zadnjoj generaciji programe je pohađalo 75 polaznika. Tri programa, 35 modula, 25 predavača, čine ono na što smo izuzetno ponosni. Projekti naših polaznika u koje smo se uključili daju nam motiv da iduće godine budemo još bolji, brojniji i produktivniji.

Lspr Komunikacije

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!