Većina posjetitelja vašeg web sjedišta prvo dolazi na početnu stranicu, a zatim putem navigacije pregledava i ostale stranice. No, jedan dio njih dolazi i obilaznim putem, tj. ulaze direktno na određenu podstranicu (Landing page) unutar web sjedišta.
U većini slučajeva prilikom dizajna i izrade web sjedišta te web stranice su zanemarene jer se sva kreativna energija usmjerava upravo na početnu stranicu. Također, u početnim fazama izrade web sjedišta teško je odrediti koja od podstranica će biti najkorisnija.
Google Analytics vam omogućuje da pronađete upravo te najkorisnije podstranice i njima posvetite malo više pažnje.
Do izvještaja možete doći ako u Google Analyticsu otvorite izvještaj Contet, zatim Site Content i odaberete Landing Pages.
Na ovom izvještaju možete vidjeti koje stranice imaju najviše “ulaza” tj. posjeta. Vrijedan podataka na ovom izvještaju je Bounce rate koji vam govori o postoku posjetitelja koji nisu nakon dolaska na podstranicu napravili nikakvu dodatnu akciju, tj. kliknuli na drugu stranicu unutar web sjedišta.
Ako imate definirane ciljeve za vaše web sjedište (Goals) u gornjem lijevom uglu možete odabrati Goal Set za koji želite vidjeti uspješnost podstranice. Također, možete odabrati i Ecommerce izvještaj, ukoliko imate web trgovinu i pravilno postavljen Ecommerce izvještaj.
Ecommerce izvještaj na Landing page daje prihod (Revenue) koji je ostvarila određene podstranica u određenom periodu. Napominjem da prihodu nisu u dolarima nego u kunama (Google Analytics nema valutu kn)!
Prema ovom izvještaju možete odrediti koje web stranice (osim početne) vam vrijede (donose prihod ili konverziju. Vaš zadatak je da upravo tim stranicama posvetite malo više pažnje i napravite ih još boljim!