Koji je oglas najbolji
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 21/02/2013, 2.0 minuta, 84 pregleda

Optimizacija prema manje očitim podacima


Internet marketing se svodi na testiranje. Ali što i kako testirati nije uvijek očito. Kolega Brad Geddes koji je autor mnogih zanimljivih AdWords članaka i izvrsne knjige Advanced Google AdWords ponukao me da napišem ovaj članak. Najviše zato što od klijenata često stignu zahtjevi koji nisu utemeljeni na ‘pravim’ KPI (Key Performance Indicators). Primjerice u ovoj tablici su rezultati koje su postigli neki oglasi dopunjeni rezultatima iz Google Analytics e-commerce modula:

Koji je oglas najbolji?
Koji je oglas najbolji?

Na prvi pogled najbolji je oglas br 2 (najmanja cijena konverzije, najveći ukupni prihod). Ali, da je kojim slučajem oglas 4 imao prilike ostvariti više prikaza (veći proračun ili drugačiju frekvenciju prikazivanja oglasa), vjerojatno bi imao duplo bolje rezultate.

Što je PPI?


Ako se mjeri tkz. PPI (Prihod po impresiji) odnosno koliko je neki oglas donio zarade u odnosnu na učestalost prikazivanja, stvari se bitno mijenjaju. Tada ispada da je najbolje ulagati u oglas 4. Duplo bolje od svih ostalih oglasa. PPI nam pokazuje jednostavnu, ali skrivenu činjenicu koja je jasna ako se analiziraju podaci. Oglas 4 ima doduše 15% skuplju konverziju, ali ima oko 20 % bolji postotak konverzije i klikom na njega se prodala skuplja roba. Kod optimizacije o tome treba voditi računa. Preduvjet za to je da su AdWords i Analytics računi povezani.

Zbog našeg pristupa AdWords kampanjama i testova koje radimo, naše kampanje postižu odlične rezultate. Nije stoga čudno da nas je Google proglasio pobjednikom nacionalnog Engage natjecanja. Oni koji su bili na našim seminarima znaju da je zasluženo wink

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Idemo u projekt skupa!