Koji kanal je najbolji za prodaju proizvoda X
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 18/12/2015, 2.4 minuta, 1152 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Analytics

Za sve one koji u ovo vrijeme darivanja svakodnevno prate svoje Google Analytics izvještaje o uspješnosti prodaje jedan kratki savjet za uštedu vremena. Ako vas zanima kako doći do izvještaja koji objašnjava:

Za prodaju proizvoda X najzaslužniji je kanal Y (po prihodu, količini prodanih proizvoda, prosječnoj količini, prosječnoj cijeni)

Bitna napomena – najzaslužniji ne znači i:

1. najisplativiji (u izvještaju nemamo informacije o trošku prodaje)
2. jedini zaslužan (koristimo last non direct atribucijski model te tako zasluge prima samo zadnji non direct kanal)

Kako do izvještaja?

Preduvjet je da imate implementiran Ecommerce tracking.

U standardim izvještajima odaberemo Conversions > Ecommerce > Product performance.



Za način prikaza izvještaja odaberite Pivot (više o Pivot tablicama u Google Analyticsu):

Pivot

I sada krećemo u postavljanje izvještaja tj. izbor dimenzija i metrika potrebnih za izvještaj:

Izbor dimenzija i metrika

    - Primarna dimenzija može imati vrijednosti: Naziv proizvoda, kategorija i SKU.
    - Pivot by: Biramo dimenzije koje imaju najviše smisla (ovisi o pitanju – jel biramo mjesec u godini ako je pitanje kada prodavati određeni proizvod ili AdWords kampanju ako želimo znati specifično koja kampanja prodaje koju vrstu proizvoda npr. brand kampanj je najbolja za proizvod XYZ)
    - Izbor metrika: Sve osnovno vezano za product scope

Tablicu dalje možete filtrirati po želji (npr. samo proizvodi koji su ostvarili ukupni prihod veći od 10 000 kn) kao i sve ostale izvještaje uz naravno export.

Jednom kada postavite izvještaj u gornjem izborniku nalazi se link Shortcut kojim spremate postavke izvještaja za buduće korištenje (postaje nešto nalik standardnom izvještaju).

Product performance

Postoje li dodatni načini za izradu ovakvih izvještaja – naravno (custom reports, API export + Excel i sl.) – no ovaj je najlakši za ad hoc analizu.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU