Ponekad se zna dogoditi da kampanje nemaju na raspolaganju dovoljan proračun kako bi ostvarile svoj puni potencijal. Tada moramo dobro razmisliti koje sve opcije imamo na raspolaganju i što je najbolje učiniti kako bi uz ograničeni proračun ostvarili što bolje rezultate.
Jedna od mogućnosti je oglašavati se samo u određene dane u tjednu tj. one dane u kojima kampanje ostvaruju najbolje rezultate.
Gdje možemo pronaći podatke o oglašavanju po danima u tjednu?
Podatke možemo gledati na razini računa, pojedine kampanje ili ad grupe. U nastavku će biti prikazan primjer na razini računa.
Prvo je potrebno u gornjem izborniku kliknuti na Dimensions, zatim u padajućem izborniku izabrati Time i Day of the week.
Na donjoj slici se vidi poredak dana u tjednu na temelju ostvarenih konverzija u zadnjih 30 dana.
Najveći broj konverzija je ostvaren srijedom, utorkom i subotom. Također vidimo i kako je najveći broj impresija i klikova ostvaren srijedom i utorkom. Na temelju tih podataka možemo odrediti kako ćemo povećati bid za te dane u tjednu ili kako se uopće nećemo oglašavati u dane koji su ostvarili najmanji broj konverzija ili klikova (u ovom primjeru to bi bili ponedjeljak i petak).
AdWords račun nije jedino mjesto gdje možete vidjeti statistiku po danima u tjednu. Ako ste pomislili na Analytics, u pravu ste :).
Podatke o danima u tjednu možete pronaći pod AdWords – Hour of Day. Osim dana u tjednu, tamo možete vidjeti statistiku i po satima.
U Analyticsu dani u tjednu nisu imenovani po nazivu nego numerički. Kao što možete vidjeti na donjoj slici, dani u tjednu počinju od 0 koja predstavlja nedjelju.
Najbolje je da kao pokazatelj uspješnosti izaberete parametre na temelju kojih i inače mjerite uspješnost kampanja. Svakako bi bilo dobro izabrati što duže razdoblje oglašavanja za usporedbu podataka kako bi najtočnije mogli odrediti koji su dani u tjednu najbolji za oglašavanje.