Kontrolirate li svoju Google AdWords agenciju?
Damir Podhorski
Damir Podhorski, 14/10/2013, 3.2 minuta, 837 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Ako vašom Google AdWords kampanjom upravlja agencija nadamo se da s vremena na vrijeme provjeravate što i kako radi vaša agencija. Kako bi saznali da li imate kontrolu nad svojim AdWords ulaganjem, odgovorite na tri jednostavna pitanja:

1. Imate li pristup Google AdWords računu?
2. Da li znate koliko su vaše kampanje potrošile prošli mjesec?
3. Da li znate što i kada je vaša agencija radila na vašim Google AdWords kampanjama?

Ukoliko ste na samo jedno od ova tri pitanja odgovorili s NE!, znači da nedovoljno kontrolirate rad vaše Google AdWords agencije.

Otkrivamo vam 4 jednostavna trika pomoću kojih možete provjeriti da li vaša Google AdWords agencija radi ono što tvrdi da radi za vas:

1. Pristup Google AdWords kampanji

Zatražite pristup vašem Google AdWords računu. Ipak su tamo VAŠE Google AdWords kampanje. Ako vam agencija odbije omogućiti pristup kampanjama možda želi nešto sakriti od vas? Naime, svi podaci koji se nalaze u Google AdWords kampanjama u pravilu bi vam trebali biti dostupni – vi plaćate troškove klikova Googleu i naknadu za upravljanje agenciji.

2. Provjerite potrošnju kampanje

Kada ste planirali vaš budget za Google AdWords kampanju vjerovatno ste odredili koji će biti vaš mjesečni iznos koji ćete potrošiti na kampanju (bez naknada za agenciju). Taj iznos uplaćujete ili direktno na Google AdWords kampanju ili ga plaćate agenciji koja ga zatim uplaćuje na vaš Google AdWords račun. U oba slučaja provjerite da li je taj mjesečni iznos koji ste odobrili i uplatili i stvarno utrošen (mala odstupanja od planirane potrošnje su uvijek moguća). To možete napraviti u vašem Google AdWords računu tako da na popisu kampanja odaberte prikaz podataka za prošli mjesec.

3. Provjerite aktivnosti na vašim Google AdWords kampanjama

Ovisno o veličini Google AdWords kampanje, mjesečnom budgetu i stupnju optimizacije kampanje, potrebno je praviti dnevne ili tjedne izmjene (ključnih riječi, oglasa, cijena klika i sl.). Koliko često vaša Google AdWords agencija radi izmjene na vašoj kampanji možete provjeriti u Tools And Analysis -> Change History izborniku.

4. Potražite drugo mišljenje

Kad niste 100% sigurni u ono što vam vaš doktor tvrdi potražiti ćete drugo mišljenje. Isto možete napraviti i s Google AdWords kampanjom. Dakle, zatražite od druge Google AdWords agencije tzv. audit Google AdWords kampanje. Za ovo će biti potrebna točka 1.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU