Marketing uzajamnosti
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 18/11/2012, 4.0 minuta, 1226 pregleda

Kako davanjem dobivate?

Već dugo se spremam na ovaj blog. Ne zato što je jako pametan ili složen, nego zato što do sada nisam našao autoritet na kojeg bih uputio čitatelja ukoliko meni ne vjeruje.

Stoga mi je Seth Godin došao kao dar s neba.

Dugo već tvrdim da je dijeljenje u stvari zbrajanje i da je poklon u konačnici investicija. Pojasnio je to i Seth u svom predavanju. Kada je Yellow Pages krenuo, nitko nije htio platiti oglas u tiskanom izdanju, gdje su sami oglasi. Stoga su promijenili poslovni model i počeli su nuditi besplatan oglas u svom tiskanom izdanju, uz uvjet da vlasnici dopuste ugradnju i njihovog besplatnog (crvenog) telefona u npr. restoran ili brijačnicu.

Nakon dva mjeseca došli su uzeti svoj telefon, ali vlasnik to nije dozvolio. Na taj telefon sliglo je jako puno narudžbi. Naravno da je pristao dalje plaćati oglase u tiskanom izdanju, pošto mu je to bilo jako isplativo.

 

 

Poklanjamo Vam (investiramo u Vas)!

Svidio mi se taj model i odlučio sam ga testirati. Ali pošto trebam Vašu pomoć, moram biti potpuno iskren. Google je pokrenuo natjecanje agencija u regiji i nama je stalo da budemo dobri (najbolji) u tom natjecanju. Ocjenjivati će se koliko novih računa (Accounta, Klijenata) je neka agencija pridobila i koliko je na tim računima bilo ulaganja u oglašavanje na tražilici Google u razdoblju do 31.siječnja 2013. godine. Mi računamo da će neki, koji su zadovoljni rezultatima, nastaviti ulagati u Google AdWords kampanje. Očekujem da neće dati da odnesemo ‘crveni telefon’.

Riješili smo organizacijski problem

Kako nemamo previše kapaciteta podijelili smo se u 3 grupe. Grupu mikropoduzetnika (ulaganje u kampanju do 100€/mjesečno) povjerili bi ekipi studenata koji su najbolji u Hrvatskoj i među 15% najboljih na Svijetu. Nedavno su nagrađeni i Zlatnom nagradom na WEB::STRATEGIJI 15. Oni će uz moje savjete i sudjelovanje pokretati kampanje (uz Google poklon: Voucher kojim na Vaših uloženih 100kn, Google dodaje svojih 400kn).

Grupu mini poduzetnika (ulaganja u kampanju 200 – 500€/mjesečno) voditi će kolega Vedran Koren. Naravno da ću opet biti uključen kao mentor i nadzor tom timu.

Grupu poduzetnika i velikih poduzetnika voditi će kolega Damir Podhorski. Tu će biti uključen ‘teški kalibar’ ostatka Escape ekipe (planirana ulaganja >1000€/mjesečno) i najviše ću raditi u tom timu. 

Kako svi imaju pravo na Google voucher (Google ulaže 400kn na Vaših 100kn) pokretanje kampanje nećemo naplatiti. Ali uzmite u obzir da smo ograničeni našim kapacitetom pa ćemo neke od Vas sigurno odbiti. Prvenstveno nam je plan kvalitetno sve obraditi. Nikako ne želimo zbog kratkotrajnog natjecanja imati dugoročne probleme smiley

Kako je natjecanje pokrenuto prije nekoliko dana i traje vrlo kratko, molim Vas da se požurite i da se što prije javite ili preporučite nekog prijatelja/poduzetnika. Ovo još nikada nismo radili i vrlo smo znatiželjni kakvi će biti rezultati. Svakako ću ih objaviti ovdje. Kako bi rekli tviteraši, molim RT smiley

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU