Ne budite zli!
Escape Studio
Escape Studio, 22/12/2010, 2.8 minuta, 802 pregleda

Može se reći da danas mnogi pokušavaju na bilo koje načine dovesti što više posjetitelja na svoje stranice. Da bi ostvarili taj cilj mnogi ne prezaju od “zločestih” trikova. Tako sam nedavno naišao na tekst u kojem je opisano na koji način jedan trgovac naočala postiže što bolje organske rezultate na Google tražilici.

Trgovac je naime odlučio se ponašati krajnje bezobrazno prema svojim kupcima: od slanja krivotvorenih proizvoda, zaračunavanja puno većih računa pa sve do fizičkih prijetnji! No, sve to je radio radi jednog jedinog cilja -> postizanja što bolje pozicije na tražilici. Pitate se kako?

Odgovor je koliko jednostavan toliko i šokantan jer pokazuje određene nedostatke u algoritmima za izračunavanje organske pozicije. Naime, što je trgovac bio lošiji prema svojim kupcima to se više o njemu ( i njegovoj web stranici) pisalo na raznim forumima, blogovima, news portalima i specijaliziranim web stranicama gdje su prevareni kupci pisali o svojim iskustvima kako bi upozorili druge ljude. Web stranica tog trgovca je na taj način dobivala dosta linkova sa tih foruma a Google ga je nagrađivao sa što boljom pozicijom misleći da je ta stranica relevantna (čitaj: popularna) za tu vrstu proizvoda. Rezultat je bio da se web stranica tog trgovca nalazila među prva tri rezultata na Googlu.

Ovo je vrlo lijep primjer zašto sam od samog početka bio protiv toga da Google u svoje algoritme za izračunavanje organske pozicije uvrsti “popularnost” određenih stranica. Ja imam stav da kada nešto tražim preko tražilice tada želim da mi se prikažu najrelevantniji rezultati a ne najpopularniji (jer ono što je popularno nemora biti i točno). Google je postao svjestan problema i vrlo brzo je najavio i napravio izmjene svog algoritma.

Za kraj, jedino što Vam mogu predložiti je da ne budete zli prema svojim klijentima. Ukoliko ste dobri prema njemu, ne samo da ćete ga zadržati već će vam on donijeti i nove potencijalne klijente. Da citiram poznatu izreku: “Dobar glas se daleko čuje…”

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU