Ne prodaje lijep, a ni naporan
Veronika Kranjčević
Veronika Kranjčević, 01/10/2020, 4.3 minuta, 1805 pregleda

Ovo je priča o nikad dovršenoj raspravi između agencije i klijenta. Priča u kojoj svi imaju pravo, a zapravo ga nitko nema. Priča o kojoj se najviše priča, a nitko ne kaže skoro ništa (korisno). Priča o tome koliko često objavljivati na društvenim mrežama.

Od stoljeća 21. poznato je kako uspješno poslovanje znači biti prisutan i na društvenim mrežama. Isto je tako dobro poznato, nekima više, nekima manje kako je taj posao često najbolje prepustiti agencijama. Zašto? - pitaju se neki. Zato - odgovara struka. I onda se struku pita -možemoliimatipodvijeobjavesvakidansedamdanautjednuurazmakuod5sati? Pao je mrak.

via GIPHY

Krenimo ispočetka. Društvenih mreža je više od prstiju jedne ruke, sadržaja je svakodnevno toliko da prosječna osoba rijetko kad u danu uspije pregledati sve postove/videe/storije/članke onih koje prati. Zato je važno, najvažnije, odrediti koji je klijentov cilj, što se želi postići i o kojoj se društvenoj mreži radi te od tamo krenuti. Činjenica je kako magične formule nema, čarobni napitak za prosvijetljenje uma nije stvoren, a rezultati neće doći sami od sebe.

via GIPHY

Neil Patel kaže: “Ako objavljujete neredovito, publika će zaboraviti da postojite i brzo ćete nestati u dubokim mračnim zabitima njihovih umova. Međutim, ako objavljujete prečesto, postat ćete potpuna smetnja i oni će se bojati kad vide da vaši postovi prenatrpavaju njihov feed.”

Isto tako, postoje istraživanja koja kažu kako je, unatoč mišljenju mnogih da je dobro objavljivati sadržaj u vrijeme kad su korisnici najaktivniji, to možda ipak nije točno. Navode kako tako razmišljaju i svi drugi te će korisnici tada biti pretrpani informacijama i vi ćete nestati u bespućima njihovih interneta.

No, je li to uistinu tako? Voljeli bi reći da nije, ali živimo u 2020. godini. Ono što znamo je sljedeće:

  1. Dosljednost objavljivanja važnija je od učestalosti objavljivanja.
  2. Kvaliteta sadržaja važnija je od količine sadržaja.
  3. Bez cilja za društvene medije, nećete znati jesu li vaši postovi uspješni ili ne.


Što bi značilo kako uistinu nije važno objavljivati svaki dan već upoznati svoju publiku, kreirati za nju kvalitetan sadržaj o kojem će pričati danima (u tom periodu nećete ni morati objavljivati nove objave već važnije od toga, komunicirati s njima putem komentara). Odrediti koji je cilj brenda za koji radite. Ukoliko je cilj prodaja, tri plaćene objave (govorimo o Facebooku) sasvim su dovoljne i doprijet će do puno više ljudi od onih organskih, za koje je jedno istraživanje pokazalo kako doseže samo 2% pratitelja. Također, važno je biti redovit, planski osmišljavati objave te pratiti što se događa u svijetu i na taj način biti aktualan. 

Dakako, ovime ne želimo reći kako nije dobro objavljivati svaki dan jer ako je sadržaj zabavan/kvalitetan/koristan, go for it, ALI ukoliko ga objavljujete samo zato eto jer morate, radije nemojte.

Topla voda je otkrivena, svijet još uvijek muku muči je li prvo bila kokoš ili jaje, a Facebook/Instagram algoritam nikad ne spava zato ga nemojte zezati. Budite šašavo dosljedni - groundbreaking rješenje it is.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU