Nešto potpuno novo u Hrvatskoj
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 02/02/2011, 2.1 minuta, 937 pregleda

Koliko se ulaže u internet oglašavanje u Hrvatskoj?


Nakon dugo razmišljanja i premišljanja odlučili smo napraviti iskorak. Naime, često nas novinari i osobe iz medija pitaju: ‘Dobro, a koliko je stvarno veliko tržite u Hrvatskoj za internet marketing? Koliko troše tvrtke za svoju internetsku promidžbu?’ Naravno da je teško odgovoriti na takvo pitanje jer nemate pregled svih na tržištu, nemate pregled koliko tko ulaže u pojedini internet marketing kanal, u kojem sustavu se oglašava …itd. Uz to, uvijek je pitanju djelomično i odavanje poslovne tajne. Ali mi nismo Google ….

Ulaganje u Google Adwords oglašavanje u tri mjeseca do kraja siječnja 2011. godine


Jedini egzaktni odgovor koji možemo ponuditi na takva pitanja je koliko u stvari ulažu tvrtke i obrti koji su nama povjerili svoje kampanje. Stoga smo odlučili objaviti svaki mjesec podatke o našem računu. Naravno, podatke ipak nećemo iznositi pojedinačno, ali do siječnja ove godine upravljali smo računima tvrtki koje su uložile preko 450.000,00kn u zadnja tri mjeseca.

Koliko su hrvatske tvrtke uložile u Google AdWords u tri mjeseca do kraja siječnja 2011.
Koliko su hrvatske tvrtke uložile u Google AdWords u tri mjeseca do kraja siječnja 2011.

Očekujemo uskoro da i novostvorena grupa HUGO – Hrvatska udruga Google ovlaštenih oglašivača počinje s objavom skupnih podataka svih ovlaštenih Google oglašivača. Mislim da bi tako mogli javnosti prezentirati podatke o tome što radimo i promovirati naše usluge i onima koji se još nisu za to odlučili.

UPDATE: Obratite pažnju da se podaci odnose na razdoblje 1.11.2010-31.01.2011 – Zaključno s 31.siječnja 2011. godine

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU