Optimalno AdWords ulaganje
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 20/06/2014, 2.1 minuta, 49 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Često se prilikom upravljanja kampanjama susrećem s pitanjem klijenta: ‘Koliko je za mene najbolje uložiti u kampanju?‘ Pogotovo je puno pitanja došlo nakon objave zadnjeg članka koji je obradio međuovisnost pozicije oglasa i broja, odnosno stupnja konverzije. Moguće rješenje za većinu kampanji možda uopće nije komplicirano. Optimalno ulaganje u AdWords kampanju se može odrediti samo očitavanjem mjerenja podataka pod izbornikom Competitive metrics ili u žargonu – Impression share podaci.

Impression share izvještaji su za svaku kampanju ili ključnu riječ (za ključne riječi samo u tražilici) dostupni uključenjem, prema redoslijedu strelicama označenih polja.
Optimalno ulaganje u AdWords kampanju

Optimalno ulaganje u AdWords kampanju
Optimalno ulaganje u AdWords kampanju

Što je Impression share


Search impression share i Display impression share govore o tome koliko se puta oglas prikazao u odnosu na broj pretraga u tražilici odnosno potencijal prikazivanja u GDN mreži. Podatak koji ima u zagradi (budget) govori o tome koliki je gubitak zbog premalog proračuna, a (rank) govori o gubitku zbog preniske cijene klika. Preniska cijena klika uzrokuje ‘ispadanje’ iz licitacije odnosno nedovoljni CPC  da bi se oglas pojavio u prostoru predviđenom za prikazivanje oglasa (u tražilici ima ukupno 11 mjesta, a u GDN mreži ovisno predviđenom o AdSense prostoru).

Većini korisnika dovoljno je pratiti te kolone i alocirati proračun onim kampanjama koje imaju dobru prodaju, a premali udio prikazivanja.

Osobno se ne rukovodim samo tim podacima. Svakako je bitno imati u kalkulaciji i omjer pozicije prikazivanja spram prihoda od prodaje. I nikako pri tome ne smijete izgubiti iz vida da nestankom privlakuša nestaju i prodavače.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.