Praćenje korisnika na različitim uređajima
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 26/11/2013, 2.4 minuta, 757 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Dugo najavljivana nova funkcionalnost je postala aktivna. Sada možete pratiti svog posjetitelja, ma s kojeg uređaja Vas posjećuje.

Već je dugo poznata činjenica da jedan korisnik pristupa tijekom ciklusa kupnje istoj web-stranici s raznih uređaja. Možda je nabasao na oglas u mobilnom uređaju, pa je pogledao stranicu s uredskog računala, a navečer je sa svog laptopa kliknuo i kupio proizvod ili poslao e.mail upit.
Ako na Vašoj web stranici mjerite konverzije, sada možete dobiti izvještaj o tkz. Estimate conversion izvještaje:

Izvještaje možete aktivirati u svom AdWords računu u izborniku Columns (stupci) u poglavlju conversions (konverzije) tako da uključite est. koversion izvještaje.

Ako nekoga baš zanima kako Google zna da ste baš Vaš koristili ta tri uređaja, pročitajte poglavlje o novim Google Universal Analytics funkcionalnostima.


Ukoliko Vam se pak ne da čitati, onda skraćena informacija – ako ste na nekom uređaju prijavljeni u svoj google account (bez obzira bio to gmail, G+ ili Youtube), vlasnik stranice koju pretražujete može od Googla dobiti podatak o tome da je isti korisnik gledao, tražio ili kupio neki proizvod s različitih uređaja.

Dobrodošli u svijet behavioral marketinga.

Ne bojte se: pojava je stara i prisutna u ekonomiji već dugo, a u vojno-obaještajnoj zajednici oduvijek. Naprosto se prate navike potrošača. Jedino je sada možda amlo drugačije što se prate navike potrošača na razini pojedinca.


Pisalo sam o tome već ranije u članku http://escapestudio.hr/blog/zbogom-marketingu/ gdje spominjem Ludwiga von Miesesa koji je jedan od začetnika behavioral marketinga.


Uglavnom, koristiti podatke koje možete dobiti za unaprjeđanje svog poslovanja jer možda je to ona konkuretna prednost koja Vam omogućuje opstanak na tržištu.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU