Prodaje li Facebook?
Damir Podhorski
Damir Podhorski, 10/08/2020, 2.9 minuta, 449 pregleda
Blog kategorije: Blog, Facebook marketing

Većina oglašivača, prilikom ulaganja u kanale digitalnog marketinga, Facebook i dalje promatra kao isključivo brand awareness ili visibility kanal. On za to i je odlična platforma, ako u obzir uzmemo mogućnosti ciljanja i odabira publike, no prema iskustvu rada s našim klijentima, Facebook uvelike postaje ozbiljan prodajni kanal. 

Pri tome uzimamo u obzir činjenicu kako se upravo on pokazao kao koristan u Top of the Funnel, ali i Bottom of the Funnel kampanjama, što znači da je jedan od rijetkih marketinških kanala na kojem je moguće napraviti cjelokupni prodajni ljevak. 

Zašto je to tako? Svemu tome pridonijela je povijest Facebooka.

Prvo su na Facebooku bila djeca i mladi. Djeca i mladi nemaju kupovnu moć pa su za kupovinu proizvoda, koje su vidjeli na Facebooku morali pitati roditelje. Roditelji su te proizvode potom tražili na Googleu te ih online ili u trgovini kupili svojoj djeci.

Nakon godina takvih kupovina, roditelji su se zabrinuli i zapitali što to njihova djeca rade na Facebooku i koliko će ih njihov boravak na toj društvenoj mreži još koštati. Pa su se i roditelji prijavili na Facebook kako bi “uhodili” svoju djecu te istražili čemu su to njihova djeca izložena.

Roditelji su tada uvidjeli da su tu i ostali roditelji, prijatelji, poznanici iz osnovne i srednje škola, s fakulteta. Vidjeli su kako je to vrlo zgodna društvena mreža na kojoj mogu saznati puno zgodnih informacija, sudjelovati u raspravama, olakšati se od svakodnevnog stresa i nakupljenih frustracija itd. 

Roditelji su odlučili ostati na toj društvenoj mreži.


Njihova djeca su tada pobjegla na TikTok, Snapchat i neke servise za grupnu komunikaciju, ali to uopće nije važno jer djeca nemaju kupovnu moć.

Roditelji imaju kupovnu moć. Roditelji su ostali i kupuju proizvode ili usluge, zahvaljujući oglasima koje vide na Facebooku i Instagramu.

Trebaju li vam brojke kako bi vam dokazali navedeno? Evo ih nekoliko u nastavku:



Kada god se nađete u situaciji da vam klijent ili suradnik tvrdi kako su se odlučili na aktivaciju društvenih mreža jer su im ciljana publika isključivo djeca i mladi, uputite ih na ovaj članak.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.