Imate namjeru ozbiljno se predstaviti na društvenim mrežama? Biti prepoznatljivi i originalni?
Iako danas postoje nebrojeni programčići za dizajn, pitanje je želite li i dalje nabadati po templateima ili taj posao prepustiti onima koji ga sami stvaraju?!
Odgovor ćete si dati sami na kraju ovog članka koji sadrži konkretne primjere nekoliko naših, sadašnjih i bivših, klijenata kojima smo pomogli publici “zapeti za oko”.
A kako doći do toga?
Kao i kod velikih brendova uz čije ćete ime istog trena povezati logotip i njihove boje, tako je i naš zadatak po točno određenim pravilima i principima graditi kreativnu priču i učiniti od onoga što imamo - najbolje. A to što imamo nerijetko su mrvice… tek logotip i na njemu nekoliko boja. Unatoč tomu od nas klijent na kraju dobije kompletan vizualni smjer, definirane fontove i popratne materijale: pozadinu, shemu i elemente koje uvijek s vremenom redizajniramo pazeći na kontinuitet i prepoznatljivost “baznog” dizajna.
Rezultat toga često je prelijevanje takvog oblika dizajna u ostale offline aktivnosti klijenata. Zvuči dobro? Naravno, jer netko svakodnevno brine o vašem dizajnu i razvija ga.
Kruna svega - dosljednost.
Ključ dobrog dizajna su već ranije spomenuta pravila i principi. To su:
- kontrast
- ponavljanje
- poravnanje
- blizina
- i prazan prostor.
Ukratko, sve vještine naučene i dobro ispeglane iskustvom (nisu stečene rođenjem kao što mnogi misle o dizajnerima). Svako pravilo priča je za sebe i ne želim vas bombardirati mrtvim slovima na papiru, ali znajte kako baš to čini funkcionalan i lijep dizajn. Tek kada su svi parametri ispunjeni kroz već nekoliko objava feed poprima jasne i prepoznatljive konture koje slijedimo i u budućnosti.
Sve skupa, ovisno o klijentu, upotpunjujemo definiranim sustavima boja, vještim kombiniranjem vektorske i rasterske grafike, ali i fontovima. Fontovi nisu prepuni efekata, ne nameću se, i ljudima koji se u njih ne razumiju djeluju “obično”. Međutim, oni su kao i cijeli dizajn - čisti i pregledni pa sve skupa ostavlja odraz profesionalnosti. Dobar dizajn je onaj gdje korisnik razmišlja o samoj poruci vizuala, a ne o elementima istog.
Ne otežavajte si
Kod tvrtki koje o gore navedenom ne vode računa, vizualni smjer najčešće “šeta” među više dizajnera i s vremenom se uvijek izmijene pokoji elementi. Tim silnim promjenama gubi se kontinuitet te one na kraju krajeva donose više štete nego koristi.
Format(iranje)
Biti svakodnevno u ovome poslu znači vječno prilagođavanje dimenzijama svih društvenih mreža, a tu ima svega… od profilnih, covera, storyja, oglasa, animacija… Prilagođeno kako bi izgledalo “fit” na svim uređajima. Uz poprilično neprecizne dimenzije u razno raznim uputama jedino rješenje su česta testiranja, ali i pravilno eksportiranje za što manju kompresiju.
Savjet za kraj
Vjerujte u rad i savjete onih koji u ovaj posao predano i vrijedno ulažu svoja znanja i vještine jer znaju što u ovom poslu “pali”. I ono što je najvažnije…
Ne dopustite si loš dizajn!