Razlika između standardnog i dinamičkog remarketinga
Escape Studio
Escape Studio, 04/10/2016, 4.1 minuta, 1245 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

U AdWords-u je već godinama dostupna remarketing opcija. Remarketing nam pomaže da dosegnemo korisnike koji su posjetili vašu web-stranicu. Prethodni posjetitelji mogu vidjeti vaše oglase dok surfaju internetom (Google Display Network) ili dok pretražuju na Google tražilici (Google Search Network).

Dinamički remarketing omogućuje da prethodnim posjetiteljima prikazujete oglase koji sadrže proizvode i usluge koje su pregledali na vašoj web stranici. Dinamički remarketing je dostupan samo za Display mrežu.

Kako bi pokrenuli dinamički remarketing, potrebno je:

    - kreirati product feed (.csv, .tsv, .xls, .xslx) – u feedu se trebaju nalaziti proizvodi ili usluge koje želite prikazivati korisnicima. U feed možete postaviti i samo određenu kategoriju proizvoda sa stranice (primjerice, samo laptope).
    - postaviti remarketing kod sa custom parametrima – remarketing kod skuplja korisnike sa stranice u svoje remarketing liste i proslijeđuje parametre Google-ovim serverima
    - display oglasi za dinamički remarketing – ukoliko je feed spreman i remarketing kod postavljen, preostaje još kreirati dinamičke oglase.

U odnosu na standardni remarketing, dinamički zahtijeva veću angažiranost vaših developera koji su zaduženi za stranicu, kako bi se postavio kod i ispravno prenosili dinamički parametri.

Također, bitno je napomenuti da je podatke u feed potrebno izmijeniti svaki puta kada se dogodi promjena na stranici. Ukoliko se svaki tjedan mijenja ponuda proizvoda i njihove cijene, svakako bi bilo dobro da se i feed update-a. U suprotnom, korisniku se mogu prikazati krivi podaci (404 na landing page-u, kriva cijena itd.).

Nakon postavljanja, AdWords će automatski kreirati 6 remarketing lista koje možemo koristiti za ponovno ciljanje korisnika.

Dinamički remarketing automatska lista

    - All visitors – svi korisnici koji su posjetili stranicu
    - Conversion abandoners – korisnici koji su ušli u košaricu, ali nisu kupili proizvod
    - General visitors – korisnici koji su vidjeli npr neku od kategorija proizvoda
    - Past converters -korisnici koji su ostvarili kupnju
    - Product or service viewers -korisnici koji su vidjeli određeni proizvod, tj posjetili stranicu određenog proizvoda
    - Searchers – korisnici koji su tražili proizvod putem tražilice na web stranici

Kako radi dinamički remarketing? Korisnik posjeti vašu stranicu koja sadrži remarketing kod. Remarketing kod postavi cookie i proslijedi dinamičke parametre Google-ovim serverima. Google prikuplja cookie ID i custom parametre (page type, total value itd.). Google će putem item ID-a iz cookie-a (ID-evi proizvoda koje je korisnik pogledao na stranici) povezati s ID-em u feedu kako bi znao koje proizvode je potrebno prikazati korisniku. Korisniku dok surfa internetom prikazuje se oglas u kojem se nalaze proizvodi koje je gledao i informacije o tim proizvodima (slika, naziv, cijena itd.). Oglas je moguće dodatno izmijeniti (promijeniti boju pozadine, ubaciti logo itd.).

Dinamička reklama primjer

Zašto koristiti dinamički remarketing?


U odnosu na standardni remarketing, dinamički omogućuje bolju personalizaciju oglasa prema korisniku, odnosno oglasi su relevantniji. Nedostatak je to što je dinamički remarketing tehnički nešto zahtijevniji za implementaciju. U pravilu, dinamički remarketing donosi bolje rezultate u odnosu na standardni. Kako bi bili sigurni, svakako predlažemo da testirate smiley

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU