
Koliko imate sljedbenika?
Priča o društvenim mrežama i marketingu na društvenim mrežama svodi se na priču koliko Vam je u stvari stalo do onih koji Vas prate. Ako izuzmemo činjenicu da je važna p
ristojna i neprekidna komunikacija, to je zaista pravo pitanje: Koliko Vam je stalo do Vaših sljedbenika?
Ako ste ‘kupili’ 20.000 vijetnamskih lajkova za 150U$ vjerojatno Vam nije previše do njih stalo. Ali ako se trudite prikupiti sljedbenike kvalitetnim sadržajem (i oglasima!), koliko vodite brige o njima? Napravili smo jedan mali test koji nam je ispao jako zanimljiv. (Pogledajte i neke druge testove koje smo radili)
Testirali smo Twitter
Dakle priča je počela prije tri mjeseca. Ponudio sam 600-tom Twitter sljedbeniku Google AdWords voucher u protuvrijednosti od 100U$. Tada sam imao 550 sljedbenika. Javilo mi se u roku mjesec dana jedva 50 novih sljedbenika.
Poziv Twitterašima da se jave
Onda sam priču malo okrenuo. Ako uzmete u obzir da je prema procjenama u Hrvatskoj oko 15.000-20.000 aktivnih twitteraša
Broj Twitter članova u RH
pogledao sam kod kolega @zriha i @gpeuc (hvala dečki!) koliko imaju sljedbenika. Brojke su impozantne. Dečki imaju oko 25%-30% Twitter članova u Hrvatskoj kao sljedbenike (Ok, znam da su neki i kod jednog i kod drugog, ali ipak impozantno! Čestitke.).
Twitter profil Željka Rihe (@zriha)
Twitter profil Gorana Peuca (@gpeuc)
Počeo sam redom pratiti njihove hrvatske sljedbenike. Kada sam povećao broj onih koje pratim za 1000 (bilo je tu problema jer mi Twitter nije dao u jednom danu sve sakupiti), ostavio sam im 2 tjedna da mi vrate follow. Skupio sam u manje od 2 tjedna 250 novih sljedbenika (bez 100U$ vouchera, pet puta više – iskoristite taj pristup ako već niste). Nakon toga prestao sam, sve koje sam u tom razdoblju počeo pratiti, dalje pratiti (Unfollow). Dakle smanjio sam broj onih koje pratim za 1000 (Primjetilo se to i na Analytics izvještajima).
Istovremeno sam pazio da te osobe ne isključim s drugih profila jer su mi se i tamo počeli sakupljati neki od tih sljedbenika (Facebook, Google+, LinkedIN pa čak i Slideshare, Quora i Pinterest).
Nakon prestanka praćenja 1000 Twitter profila, javilo mi se slovom i brojem PET (5) od tih osoba/profila s pitanjem: Zašto ste me prestali pratiti?
Pitanje – zašto ste me prestali pratiti?
Vjerojatno su imali instaliran neki od servisa koji dojavljuju Twitter odjave. Ipak 5 promila mi je izgledalo dosta skromno, bez obzira što sam nebitan.
Kako su prošle ostale društvene mreže?
Da ne ponavljam sada cijelu priču s ostalim društvenim mrežama, ali najbolji rezultat je pokazao LinkedIN s oko 3% povratnih upita. S Facebooka NITKO! (dobro, priznajem da je teško na FB pratiti unlikera, ali može se pratiti trend).
Da li vodite brigu o onima koji odlaze (Unfollow/Unlike/Disonnect/Unfriend) i zašto to rade?
P.S. Ne morate više klikati na ovaj link da smanjite bounce rate (možete ako baš hoćete). Ugradili smo scroll_down_to_end Event tracking u Analyticsu i sada imamo super case za novi članak