Oglašavanje kod novog klijenta može biti pokrenuto kroz par dana, a nekada se taj proces oduži i na više tjedana. Ovaj blog je kreiran kako bismo pružili što više informacija o tome što nam je potrebno za pokretanje oglašavanja na društvenim mrežama - pa krenimo redom:
Facebook profil
Svako oglašavanje je vezano za oglašivača, tj. Facebook profil osobe koja će kreirati oglase. Važno je da Facebook profil sadrži točno ime i prezime oglašivača jer Facebook svaki lažni profil smatra prijetnjom te nerijetko blokira taj profil te mu tako oduzima mogućnost kreiranja oglasa u budućnosti.
Ako imate otvoren Facebook Business Manager te su u njemu dodani lažni profili, svakako ih je potrebno ukloniti i zamijeniti s profilima koji predstavljaju stvarnu osobu (podaci se moraju podudarati s podacima s osobne iskaznice/putovnice).
Facebook Business Manager
Facebook Business Manager je krovni račun koji sadržava sve što je potrebno za oglašavanje: Facebook stranicu, Instagram profil, Oglašivački račun, Pixel, katalog itd.
Business Manager uvelike olakšava cijeli proces oglašavanja, praćenja podataka i analiziranja rezultata. Upute za kreiranje možete pronaći na sljedećem linku.
Dodavanje korisnika u Facebook Business Manager
Potrebno je nas oglašivače dodati u Business Manager s admin pravima kako bismo pregledali sve postavke i pomogli u procesu postavljanja svega potrebnog.
Facebook page
Svaki oglas koji se pokreće mora se povezati s Facebook stranicom koju se želi promovirati. Kako bi se to moglo napraviti, potrebno je u Facebook Business Manager dodati tu Facebook stranicu. Upute za to možete pročitati ovdje.
Ponekada se ovaj korak ne može napraviti jer povezivanje treba odobriti osoba koja je kreirala Facebook stranicu. U tom slučaju rješenje je dodavanje oglašivača na Facebook stranicu kao admina.
Instagram profil
Ako u oglašavanju želite koristiti Instagram profil, potrebno ga je spojiti s Business Managerom. To spajanje vam omogućuje kreiranje publike koje je ostvarila interakciju s objavama na tom profilu. Korake za spajanje možete pronaći na ovom linku.
Napomena: Postoje klijenti kojima je cilj oglašavati se samo na Instagramu jer smatraju da na toj društvenoj mreži puno lakše dolaze do ciljanje publike. Iako je ciljani placement samo Instagram za pokretanje oglašavanja je svakako potrebno otvoriti i objaviti Facebook stranicu bez koje oglašavanje nije moguće. U tom slučaju je važno postaviti najvažnije informacije o brandu na Facebook stranici i kroz jednu objavu usmjeriti korisnike na Instagram profil gdje mogu ažurnije pratiti novosti ili vas kontaktirati.
Ad account
Sve aktivnosti u oglašavanju se odvijaju ovdje - u računu za oglašavanje. Prilikom otvaranja potrebno je odabrati vremensku zonu (najbolje je odabrati onu na kojoj se brand nalazi) i valutu u kojoj će se naplaćivati oglašavanje. Više o kreiranju Ad accounts možete pročitati ovdje.
Verifikacija domene
Kako bi korištenje evenata bilo što potpunije, potrebno je verificirati domenu na koju ćemo usmjeravati korisnike kada kliknu na oglas. Postoji 3 načina verifikacije: