Tablet i Smartphone promet – segmentiranje – Google Analytics
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 13/11/2012, 1.4 minuta, 739 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Analytics

Na internetu se vode dosta velike rasprave o učinkovitosti mobilnih platformi, mobilnom marketingu i sl. Google Analytics je nedavno uveo i novi Default segment za isključivo Tablet traffic pa se tako svi izvještaji mogu dodatno definirati kroz jednostavne segmente:

  1. Mobile traffic i
  2. Tablet traffic

Prema istraživanju na SearchEngineLand rast u mobilnom poslovanju je vrlo jasno izražen u skoro svim industrijama no postavlja se pitanje kakva je učinkovitost Tableta u odnosu na Smartphone (pametne telefone:)) ili desktop. Prema priloženom članku Tableti su puno učinkovitiji od desktop računala i smartphone uređaja (za područje USA).  Kakva je situacija u Vašem poslu?

Kako bi vidjeli kakvi su odnosi 3 osnovne platforme gledajući ROI moramo definirati i u izvještaju koristiti (napomena – sve radnje su vezane za Google Analytics):

  1. default segment Tablet traffic
  2. custom segment Mobile Smartphone (svi mobilni uređaji koji nisu Tableti) (preuzmite custom segment)
  3. custom segment Non mobile traffic (Desktop only – svi uređaji koji nisu Mobile traffic) (preuzmite custom segment)

Ako imate kakva pitanja i komentare slobodno pišite u nastavku!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU