Na internetu se vode dosta velike rasprave o učinkovitosti mobilnih platformi, mobilnom marketingu i sl. Google Analytics je nedavno uveo i novi Default segment za isključivo Tablet traffic pa se tako svi izvještaji mogu dodatno definirati kroz jednostavne segmente:
- Mobile traffic i
- Tablet traffic
Prema istraživanju na SearchEngineLand rast u mobilnom poslovanju je vrlo jasno izražen u skoro svim industrijama no postavlja se pitanje kakva je učinkovitost Tableta u odnosu na Smartphone (pametne telefone:)) ili desktop. Prema priloženom članku Tableti su puno učinkovitiji od desktop računala i smartphone uređaja (za područje USA). Kakva je situacija u Vašem poslu?
Kako bi vidjeli kakvi su odnosi 3 osnovne platforme gledajući ROI moramo definirati i u izvještaju koristiti (napomena – sve radnje su vezane za Google Analytics):
- default segment Tablet traffic
- custom segment Mobile Smartphone (svi mobilni uređaji koji nisu Tableti) (preuzmite custom segment)
- custom segment Non mobile traffic (Desktop only – svi uređaji koji nisu Mobile traffic) (preuzmite custom segment)
Ako imate kakva pitanja i komentare slobodno pišite u nastavku!