Tri luda AdWords dana
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 20/01/2014, 4.3 minuta, 730 pregleda

Imali smo tzv Google trainer reunion / refreshment day. Bilo je poučno i korisno, a uskoro ćete saznati koje bombastične novosti uvodi Google.

Reunion u Pragu


Kao dio trenerske ekipe koja je promovirana u studenom 2011. godine u Zürichu,  ovaj događaj nisam niti želio niti smio propustiti. Prvo, uvijek bude zanimljivo i poučno. Google obično trenerima dojavi i poneku ekskluzivnost, a Prag se ne propušta nikako i nikada. A drugo, nisam stigao niti bio u London i Wroclawu pa bi moglo postati sumnjivo da ih izbjegavam ?

Praška stromestna crkva

Google je u AdWords sustav unio toliko novosti u zadnjih godinu dana da nam se svima činilo kao da to bilo prije pet godina. Enhaced kampanje, ad display editor, remarketing i RLSA kampanje pa na to dodajte trendove izmjene ponašanja korisnika i potpuno je jasno da je krajnje vrijeme da se znanje i iskustvo podijeli s drugima ili sazna od drugih.

Što je novo u Google Baltics i Adriatics regijamai?


Mobilni internet je u snažnom rastu, IT sektor je u ekspanziji (neke od najboljih svjetskih tvrtki, poglavito iz sektora sigurnosti na internetu – Avast, AVG – dolaze iz tih regija) i relativno zaostajanje za najnaprednijim državama je sve manje. Prateći ono što se događa u UK ili u SAD možete skoro pa u detalje opisati što će se događati kod nas za godinu-dvije. Ispada da nakon turizma uskoro slijedi velika AdWords ekspanzija u IT sektoru.


Google PRague reunion
Google PRague reunion

Koje su najvažnije vijesti?


Nažalost, najveću novost ne smijem zbog NDA podijeliti. Kako će je  Google uskoro sam objaviti neće nitko ostati zakinut. Snažne promjene koje su se dogodile i u Analytics sustavu su doprinjele tome da treba prestati s fokusiranjem na 1-2% onih koji konvertiraju, nego treba paziti na onih 98- 99% koji nisu realizirali kupnju.

Nadalje je važno pratiti cijeli tok konverzije i uspoređivati najuspješnije modele (Atribution modeling je odličan alat kojim se sprječava problem opisan u starijem članku o 3P problemu – privlakušama, podupiračama i prodavačama).

Ono što je mene iznenadilo je da moja predavanja, iako su na hrvatskom, neke od kolega koriste i u svojim državama. Nije stoga čudno da su mi svi čestitali na priznanju koje je stiglo od Slideshare servisa. Jedini u RH tko je do sada uvijek odbio mogućnost da prezentiram mogućnosti Internet marketing (čak i besplatno) i dalje ostaje HTZ. Ima li boljeg dokaza da nitko nije prorok u svom selu? smiley

5% najboljih na slideshare
5% najboljih na slideshare
 

Male tajne velikih majstora.


Puno druženja, razmjene ideja i trikova su nas dovele do još jedne priče koja će našim klijentima biti važna. Kolege s Baltica su nam omogućili da posjetimo češku tražilicu Seznam. Tamo smo imali zanimljivo predavanje i prezentaciju koju nam je održala glavna menedžetica za korporativne komunikacije – vrlo zanimljiva djevojka.

Google PRague reunion

Možda bi ostao još pokoji dan u Pragu. Nažalost, nisam mogao, jer je već slijedeći tjedan Superweek. Ali, oni koji su ostali, sigurno su saznali još puno zanimljivh stvari.

Tražilica Seznam
Tražilica Seznam

Ako nekoga zanima oglašavanje na češkom tržištu, od sada ima priliku preko nas (Escape) oglašavati svoje usluge ili proizvode i na tražilici Seznam. Ovisno o istraživanju, Seznam korist oko 35 – 50 % čeških korisnika i prema njihov tvrdnjama sigurno vrijedi pokušati.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU