UPOZORENJE: AdWords uspio, klijent propao
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 12/09/2015, 2.9 minuta, 63 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Parafrazirao sam medicinsku krilaticu, o pacijentu koji je unatoč uspješnoj operaciji umro, jer je to najbliži opis onoga, što se dogodilo.

Upozorenje AdWords oglašivačima


Kako se isti slučaj vjerojatno dogodio ili može dogoditi nekom drugom, odlučih napisati upozorenje.

Imamo klijenta koji je nakon nekoliko mailova i dosta pitanja, ipak odlučio pokrenuti AdWords kampanju. Bio je dosta skeptičan na početku u uspješnost kampanje, a pogotovo ga je mučila vrlo visoka cijena klika. Kako je djelatan u području specifičnih medicinskih usluga, a ciljao je područje Švicarske, nije iznenađenje da je cijena klika za neke od oglašavanih usluga bila blizu 6 CHF (oko 41kn).

Cijena klika 6 CHF

Nakon što smo pokrenuli kampanju, nije trebalo dugo da počnu pristizati i prvi upiti. Ali …

Čuvajte se lopova


U mailu koji je pristigao, potencijalni pacijent je molio je da ga se nazove jer ima još neka pitanja. Napisao je da mu na web stranici nije bilo sve jasno. Moj klijent, ništa ne sluteći, uzeo je telefon u ruke i nazvao je broj iz maila.

Kako često komunicira sa Švicarskom ima i švicarski broj mobitela s kojeg zove jer je primjetio da švicarci imaju bolju konverziju kada zove s tog mobitela. U Švicarskoj postoji mobilna mreži Orange™ koja ima predbroj 079. Dakle kada je dobio poruku da bi trebao nazvati broj broj +44 79 … nije ništa posumnjao. Malo mu je bilo čudno što umjesto +41 treba zvati +44, ali ništa strašno.

Dakle, naš klijent ništa ne sluteći nazove 004479….

Lijepog li iznenađenja


Vrlo ugodan glas s druge strane zahvalio se na pozivu, obavijestio je mog klijenta da je uspostava poziva naplaćena 30£ (oko 310kn) i da svaka daljnja minuta stoji 0.99£ (oko 10kn), da im je drago da ih je nazvao i da može slobodno popričati sa svojim ‘phone phsyciatrist‘ jer je započela ‘Phone Therapy for Depression‘ sesija koja traje najduže 2 sata. Nakon toga mora ponovo nazvati …

AdWords je uspio, ali klijent je ostao bez 350kn prateći lead koji mu je AdWords osigurao (ne zaboraviti – platio je 30£ + klik na oglas). Nazvao bih to online lead, za offline click fraud smiley

Psihijatar

Molim prenesite dalje jer vjerujem da se i drugima to dogodilo ili može dogoditi!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.