VELIKA SLOVA U NASLOVU
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 29/01/2011, 3.9 minuta, 953 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Google AdWords bugovi (ili experimenti, tko bi znao)?


Ne znam kako Vi ostali, ali ja zbog velikog broja obaveza i posla kojeg nikada ne stignem obaviti, naprosto ozbiljno pratim samo službene Google izvještaje o promjenama u AdWords sustavu. Neki dan je tako objavljeno da se bliži kraj velikim slovima u display URL liniji. Pročitam i poneki članak kojim se  mijenja algoritam kojim Google slaže redoslijed rezultata pretrage, pogotovo ako ga objavi Matt Cutts jer on je ipak voditelj Google antispam tima (kako oni nazivaju šefa tima koji mijenja Google algoritam kojim se određuje redoslijed rezultata u tražilici).

Zato mi se i dogodilo neki dan da sam bio uvjeren kako sam pronašao bug u Google AdWords sustavu, koji su kolege uočile još prije godinu i pol dana. Na kraju se ispostavilo da je u pitanju eksperiment kojeg Google provodi u cilju istraživanja koji oblik glasa daje bolji CTR (ne bi me iznenadilo i da počne posebno naplaćivati dodatno slovo u liniji oglasa). Trenutno testira uvođenje slikovnih oglasa u gmail uslugu. Prateći službene uvjete i smjernice za pisanje oglasa koje objavljuje Google, mislio sam da nije moguće u prvoj liniji oglasa imati preko 25 znakova. Zato nisam ni pokušavao propitivati sustav – nemam vremena za gubljenje. Do sada nisam testirao i nisam provjeravao da li Google piše istinu ili laže kada nešto objavi na svojim službenim stranicama. Stoga se uvijek razveselim kao malo dijete kada slučajno otkrijem nešto što nisam znao (a drugi su to već davno i zaboravili). Veselio sam se dok me nisu uvjerili da je moja novost lanjski snijeg.

Sada opet imam jedno otkriće koje me veseli. Google je prije jedno godinu i pol dana ukinuo mogućnost da se velika slova prikazuju u oglasnom tekstu. Kako sam to opet uzeo zdravo-za-gotovo nakon što je objavljeno na službenom Google portalu, nisam propitivao. A trebao sam…

Kako napisati velikim slovima oglas

Opet sam ispao naivan ko’ sobarica. Iako cijeli život živim prema pravilu da ne vjerujem u dogme, zbog nedostatka vremena naprosto sam vjerovao u Google službene objave. OD DANAS VIŠE NEĆU!!!

Korporacije lažu! A Google je korporacija…


Nije baš neka velika mudrost, ali uvijek sam se nadao da će jednom jedna korporacija izaći pred korisnike svojih usluga bez obmana ili laži. Od svih na tržištu koje poznajem, mislio sam da je Google tome najbliži. Nije neko razočarenje što s Google-om to nije ispalo tako i nada umire posljednja. Ipak savjetujem svim kolegama u poslu (koji to još nisu prihvatili): NE VJERUJTE SLUŽBENIM GOOGLE OBJAVAMA! TESTIRAJTE, PROPITUJTE, ISTRAŽUJTE. Dobro je malo vremena odvojiti za takve stvari jer uvijek se nešto novo može otkriti.

Naravno bilo bi lijepo to onda podijeliti s nama!

Slijedeći tjedan objavljujem kako se može dobiti više od 25 znakova u prvoj liniji oglasa i kako se može u oglas staviti riječ ispisana SVIM VELIKIM slovima.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU