View-through conversion tracking u Google Analyticsu
Escape Studio
Escape Studio, 27/07/2016, 3.1 minuta, 945 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Analytics

U AdWords-u postoji metrika koja se zove view-through conversion, koja se može iskoristiti za mjerenje uspješnosti kampanja na Google Display mreži.

Definicija same view-through konverzije je:

“View-through conversion happens when a user completes a conversion on your website within 30 days, after viewing (but not clicking) one of your display network ad.”

Primjer: korisnik vidi vaš slikovni oglas dok čita vijesti na nekom od portala i nakon 10 dana dođe na stranicu preko organskog prometa i napravi konverziju. Banner koji je korisnik vidio na portalu ostvario je impression view-through konverziju.

Ovakav tip konverzija nam je bitan jer korisnici ne kliknu uvijek na slikovni oglas, no to ne znači da ga oni nisu vidjeli ili da oglas nije utjecao na njih. Korisnik može vidjeti oglas, pročitati ponudu/akciju koju promoviramo putem oglasa i tek kasnije doći preko nekog drugog kanala i napraviti konverziju.

Do sada je ta opcija bila dostupna samo u AdWords-u, no sada se ona može uključiti i u Analyticsu.

Ovi podaci dostupni su nam u Multi-channel funnel izvještajima

Ukoliko još uvijek nemate impression reporting, kako biste ga uključili potrebno je otići u Admin i zatim kliknuti na Tracking info. Uključite opciju Advertising Reporting Features i kliknite na dugme Save.

Napomena: potrebno je imati Universal Analytics kako bi se mogla koristiti Impression Reporting mogućnost.

Nakon toga, potrebno je u stupcu Property kliknuti na AdWords Linking (morate imati povezane AdWords i Analytics račune), na Link group name  i zatim na Link configuration.

Adwords linking

Skrolajte dolje i trebali biste pronaći dodatnu opciju “Enable Google Display Network Impression Reporting”. Uključite ju i kliknite “Save”.

Display impression reporting

MCF izvještaji počet će prikazivati:

    - Click Assisted Conversions
    - Impression Assisted Conversions
    - Rich Media Assisted Conversion (klik na video, pauziranje ili pokretanje videa, stavljanje videa u Full screen)

Kada ste uključili opciju, možete otići u neki od Multi-Channel Funnels izvještaja.

Multi channel funnel

Gore iznad izvještaja nalazi se opcija Interaction Type. Kada kliknete na opciju, dobijete mogućnost izbora koje sve načine interakcije želite vidjeti u MCF izvještajima.

Interaction type

Sada u izvještaju Top Conversion Paths možemo vidjeti kako display oglasi utječu na put korisnika. Na slici se može vidjeti da AdWords banneri pomažu uglavnom na početku konverzijskog puta, odnosno da upoznaju korisnike s trenutnim akcijama/ponudom.

Top conversion paths

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU