Zašto koristiti Ads agenciju u stomatologiji
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 03/09/2018, 7.4 minuta, 2260 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Google Ads graf

Ne možete li uložiti oko 50€ za dovođenje pacijenta koji traži All-on-4 zahvat, Google Ads nije za vas iako takav zahvat košta nekoliko tisuća €!

Plaćanje po učinku

Kolega Filip je nedavno objavio blog post kako ojačati brend s vrlo malom cijenom klika. Oko 0,02 kn nije neki nedostižni cilj i ako vas zanima kako to ostvariti morali bi pročitati blog post kako ostvariti cijenu klika na baner oglas koji je oko 0,02 kn.

Kako zaraditi na stomatološkim uslugama?

U našem poslu se sve svodi na testiranje. Testiranje se u stvarnosti svodi na to da (za tuđe novce) testirate da li neka Google funkcija ili opcija dovodi do rezultata koji osiguravaju tvrtki da može ostvariti dovoljan prihod/profit kako bi mogla rasti i opstati na tržištu.

Nažalost, od deset testova, devet smo promašili. To ne znači da smo mi (jako) glupi ili loši u svom poslu, nego da smo predani proučavanju povratnih podataka i optimiziranju ulaganja, spram postavljenih ciljeva. Naprosto, želimo imati veliku pouzdanost u preporučavanju poteza koje treba poduzeti.

U stomatologiji i turizmu, poglavito u ponudi kampiranja i hotelijerstva, ponuda je takva da direktni odaziv potencijalnog klijenta osigurava povrat ulaganja u oglašavanje i podnošljivo je uložiti 50€ za jednu konverziju.

Imamo niz primjera kako testirati guglov sustav umjetne inteligencije koji može ostvariti sasvim dobar povrat ulaganja za ono što se nudi na tržištu.

Rezultati u stomatologiji

U ovom blog postu je primjer testa koji smo radili za klijenta kojem je glavni cilj dovlačenje stomatoloških pacijenata iz Italije. Talijanski pacijent je vrlo zahtjevan ako se promatra geografska lokacija tražitelja (velika je razlika između sjevera i juga). Uz to, vrlo je teško prepoznati da li je klijent u fazi istraživanja ili je donio odluku da mu treba određen stomatološki zahvat. Tu je Google algoritam koji prepoznaje tkz Intent odlična podrška. Konverzija u ovom slučaju je izmjerena kad je poslan upit s uredno ispunjenim obrazcem i svim potrebnim dokumentima. Kako klijent radi dugo godina u ovom poslu, točno zna koliko može očekivati  prvih pregleda na 1000 poslanih upita, odnosno koliko pacijenata ulazi u terapiju nakon prvog pregleda.

Zato smo koristili relativno novu opciju unutar Google Ads sustava čiji je naziv SDC (Smart display campaign) i spada u Smart bidding strategy kampanje. Prednost te vrste kampanji je da plaćate samo za one aktivnosti posjetitelja vašeg web-a koji je ispunio određene uvjete koje ste definirali kao konverziju. U našem slučaju to je bilo da je potencijalni pacijent ispunio kontakt obrazac sa svim potrebnim podacima i priložio svoj ortopan snimak koji pokazuje u kakvom je stanju njegova čeljust.
Kako izmjeriti da li je priložen attachment i da li su ispunjena sva polja kontakt forme je problem koji je moguće riješiti putem GTM-a i za to se javite kolegi Zorinu.

Ukratko, ne zanima nas potencijalni pacijent koji istražuje razne stomatološke klinike i njihove cijene, nego samo onaj koji bi se naručio na pregled za ostvarenje nekog zahvata.

Što smo napravili u Smart display kampanji drugačije?

Moram priznati da sve što Google ponudi na tržištu kao rješenje, nama predstavlja izazov.

Što znači izazov?

Ako Google preporuča nešto, odmah pokušavamo pronaći nešto što je još bolje za naše klijente. Smart bidding strategija preporuča da imamo barem 100 konverzija u zadnjih 30 dana, ali dovoljno je i 50 ako su konverzije ostvarene display kampanjama i da je 90% tih konverzija ostvareno uz time lag od 7 dana.
Također je preporuka krenuti s cijenom konverzije (CPA) koja je 20% veća od dotadašnje prosječne cijene po konverziji kako bi sustav imao određenu komociju u razdoblju ‘učenja’.

NAPOMENA: Napravite li remarketing listu koja ‘gađa’ samo korisnike koji su konvertirali u roku 7 dana dogodit će se čudo, ali o-tom-potom! (Hint: dovoljan je puno manji CPA od preporučenog minimuma)

Ono što smo testirali je Smart biding strategija koja je bila identična u dvije Smart display kampanje, ali s drugim postavkama CPA.

Primjerice, imali smo u jednoj kampanji CPA (Cost per aquisition/conversion) 600,00 kn, a u drugoj, identičnoj, CPA 150,00 kn.

Dakle, ništa nismo promijenili u kampanji, samo smo u jednoj imali 600,00kn CPA (što je još uvijek isplativo) i u drugoj samo 150kn CPA.

Što se dogodilo?

Iskreno, u prvi mah je bila panika jer nam se prvo drastično smanjio broj konverzija. Ali, vrlo je zanimljiv bio rezultat da smo smanjenjem CPA od četiri puta povećali broj konverzija dva puta!

Rezultati prije testa smart biding strategije

Rezultati testa Smart bidding strategijeAko se pogleda Google Ads rezultat koji uspoređuje cijene konverzije prije i poslije promjene (plava krivulja), razlike su drastične:

Promjena CPA graf


Promjena CPA 4x smanjuje CPA, ali povećava ukupni broj konverzija 2x

Što smo još testirali u Smart biding kampanjama?

Napravili smo kampanju #2 kopiranu iz kampanjom #1, ali promijenili smo osnovne postavke. Rezultati su bili fenomenalni!

Također smo imali fenomenalne rezultate kada smo Final Url kampanje #1 promijenijenili u drugi Final URL u kampanji #2 s istim ostalim postavkama. Ali, o tome će uskoro kolega Filip napisati blog i stoga pratite naše objave :). Samo mali teaser do tada:

Promjena URL-a graf

Savjet za kraj

Testirajte, testirajte, testirajte i objavljujte. Svi smo mi željni znanja i iskustva, ali možda još važnije: Google obožava kada nešto bude objavljeno kako smo ih sj….
Znam to, jer me često zovu da ispričam i drugima kako smo testom uspjeli smrdati algoritam. Vjerojatno su do tada već ispravili grešku … smiley

Što bi kolega Zorin rekao: Ne to objavit Vargić, a Petko: Smart na Balkanu znači: neš’ ti meni :))

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU