Zašto objavljujemo blog postove o internet marketingu
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 04/10/2011, 2.7 minuta, 57 pregleda

I zašto baš utorkom?

Često pitanje sa seminara je upravo to: Zašto objavljujete svoje savjete? Pa tko će Vas angažirati ako sve što znadete objavite na internetu? Naša logika koja stoji iza objava vrlo je jednostavna. Želimo postići 4 cilja:

1. Vjerodostojnost (brand building i brand awarness)

Dio čitatelja blog-članaka vjerojatno zna sve što i mi i njima to ne pomaže puno. Ali kada pročitaju naš blog, prihvate nas kao vjerodostojne sugovornike ili partnere. Vrlo rijetko nam se u zadnje tri godine dogodilo da nas netko kontaktira i kaže da su mu rekli za nas da smo bezveznjaci. U pravilu, o nama pričaju pozitivno.

2. Regrutacija polaznika za seminar (kreiranje leadova)

Dio čitatelja ne razumije baš sve. Prije ili kasnije nas kontaktiraju mailom da im razjasnimo neki detalj. Najčešće poslije nekoliko mailova i telefonskih razgovora dođu na naš seminar i tamo im stvari ‘sjednu’.

3. Novi klijenti (prodaja)

Dio njih koji čita naše članke, razumiju li ih ili ne, naprosto nemaju vremena za samostalno upravljanje kampanjama i najčešće nas angažiraju na duže ili kraće razdoblje.

4. Stari klijenti (postprodajne aktivnosti)

Oni koji su bili na našim seminarima ili klijenti kojima upravljamo kampanjama vesele se kada dobiju neku novu informaciju. Tretiramo to kao postprodajnu aktivnosti i korisničku podršku.

Ali to nije sve….

Najveći dio čitatelja ne stigne pratiti novosti

Uzmite u obzir da je samo Google AdWords sustav objavio preko 80 izmjena u prvih 6 mjeseci ove godine. Google Analytics, je promijenio cijelo sučelje i napravio je jednu izuzetno važnu izmjenu algoritma.

Važne SEO izmjene koje su se dogodile ove godine da i ne spominjem.

Stoga naši blogovi imaju zadatak ispuniti 4 cilja koja smo si postavili – neke više neke manje i informirati naše čitatelje o novostima u našoj branši. Pri tome smo primijetili jednu zgodnu zakonitost koja se pojavljuje i kod kolega. Što više kanala za objavu koristimo, to više imamo posjetitelja.

Najbolji odaziv događa se ako članak objavimo utorkom, u razdoblju od 10:00-12:00.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.